H κόκκινη ιστορική Porsche 911 S Targa που βλέπετε στις σχετικές φωτογραφίες είναι η πρώτη που παραδόθηκε στη Γερμανία.
Συγκεκριμένα η πώληση της πραγματοποιήθηκε στο Ντόρτμουντ όταν το ημερολόγιο έδειχνε 24 Ιανουαρίου του 1967. Μάλιστα είναι μια από τις πρώτες 911 Targa που κυκλοφόρησαν στους δρόμους.
Η εν λόγω Porsche 911 S Targa είναι σήμερα 53 ετών, ωστόσο εδώ και σχεδόν 40 χρόνια (από το 1977 μέχρι το 2016) ήταν εγκαταλελειμμένη σε ένα γκαράζ, το οποίο μάλιστα δεν είχε καν πόρτα, ενώ ήταν απλά καλυμμένη με ένα μουσαμά. Επομένως τα σημάδια του χρόνου ήταν έντονα πάνω της.
Κάντε δώρο στο παιδί σας το κάθισμα μιας…Porsche
Την ανακάλυψε στο Λονγκ Μπιτς της Νέας Υόρκης ένας φανατικός οπαδός της Porsche και συλλέκτης, ο οποίος αποφάσισε να την επαναφέρει στη ζωή. Φυσικά το δύσκολο αυτό έργο ανέλαβε το τμήμα κλασσικών οχημάτων της Porsche, καθώς στην κεντρική του αποθήκη έχει περισσότερα από 60.000 διαφορετικά γνήσια ανταλλακτικά, ενώ οι εργασίες αποκατάστασης της κράτησαν πάνω από τρίχα χρόνια.
Ακόμα πιο συλλεκτική κάνει αυτή την 911 S Targa το γεγονός ότι το πίσω της παράθυρο στην υφασμάτινη οροφή δεν ήταν γυάλινο, καθώς αυτό ήταν διαθέσιμο από το 1967 και μετά. Mόνο 925 αντίτυπα της 911 S, με κοντό μεταξόνιο και πλαστικό παράθυρο κατασκεύασε η γερμανική εταιρεία από το 1966 μέχρι το 1968.
H ξερασμένη 911 S Targa διέθετε αρκετά έξτρα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά, όπως ραδιόφωνο Blaupunkt Koln, δερμάτινα καθίσματα, λαμπτήρες ομίχλης αλογόνου και το εξωτερικό θερμόμετρο.
Η αντικατάσταση της υφασμάτινης οροφής με εντολή του ιδιοκτήτη δεν έγινε με σύγχρονο υλικό, επομένως οι ειδικοί της Porsche έπρεπε να εργαστούν σταδιακά για να επιτύχουν το αρχικό φινίρισμα, με την ίδια συγκόλληση και ραφή.
Μετά από 1.000 ώρες εργασιών στο «σώμα» της, η 911 S Targa βάφτηκε στο χέρι με το ίδιο κόκκινο χρώμα ονόματι “Polo Red” που είχε πριν από μισό αιώνα. Για επιπλέον προστασία ο ιδιοκτήτης ζήτησε να τοποθετηθεί μια ειδική βαμμένη μεμβράνη στο αμάξωμα, η οποία δε χρησιμοποιεί κόλλα και έτσι μπορεί να αφαιρεθεί χωρίς να αφήσει σημάδια ακόμη και μετά από αρκετά χρόνια.
Τέλος, να πούμε ότι αναστήθηκε και ο δίλιτρος κινητήρας της 911 S Targa, ο οποίος έχει ισχύ 160 ίππων και 179 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 7,6 δευτ. και μέγιστη ταχύτητα 225 χλμ./ώρα. Το 1967 η τιμή της 911 S Targa διαμορφώνονταν στα 25.880 γερμανικά μάρκα.