Το φετινό καλοκαίρι για την Porsche αναμένεται να είναι πολύ καυτό καθώς ετοιμάζεται για μια ακόμα τεχνολογική επανάσταση.
Γυρίζοντας πίσω τις σελίδες του ημερολογίου και στο κεφάλαιο 911, η τεχνολογική επανάσταση ξεκίνησε αρχικά με τη μετάβαση από τους αερόψυκτους κινητήρες, στους υδρόψυκτους.
Στη συνέχεια, η υιοθέτηση των turbo κινητήρων με την Porsche 911 να φέρνει τεχνολογικές επαναστάσεις όλα αυτά τα χρόνια, καταφέρνοντας πάντα να πείθει και τους πιο δύσπιστους.
Η τεχνολογική επανάσταση προχωράει ακόμα περισσότερο αναμένοντας την πρώτη υβριδική 911 στην ιστορία της.
Κάτι επιβεβαιωμένο επίσημα και από την εταιρεία
Porsche: Το καλοκαίρι του 2024 έρχεται ο νέος «σεισμός»…
Στην ιστορία του σπορ γερμανικού αυτοκινήτου, και ίσως ο πιο ανατρεπτικός…
Η άφιξη της εξηλεκτρισμένης 911 θα συμπέσει με την παρουσίαση της νέας 911, η οποία έχει προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2024.
Νέο στυλ, τεχνολογία και γκάμα κινητήρων. Κάτι που φυσικά δε θα προδώσει το κλασικό επίπεδο flat-six κινητήρα.
Ή αλλιώς κινητήρας Boxer 6κύλινδρος.
Όπως ήταν και είναι, και όπως θα συνεχίσει έστω και εξηλεκτρισμένη.
Από τους αγώνες στους δρόμους λέει η Porsche αναφέροντας πως η υβριδική 911 θα εκμεταλλευτεί τη μακρόχρονη εμπειρία της εταιρείας στους αγώνες, δανειζόμενοι κάποια τεχνολογικά στοιχεία από την 963 που αγωνίζεται στο WEC και στο IMSA
Porsche: Πώς θα είναι όμως το κινητήριο σύνολο της υβριδικής 911;
Δεν υπάρχουν ιδιαίτερες αναφορές γύρω από αυτό, αλλά οι πληροφορίες αναφέρουν ότι δεν θα είναι plug-in hybrid, οπότε δεν θα χρειαστεί να «κουβαλάτε» καλώδια και επιπλέον μπαταρίες.
Η επιλογή ενός ενισχυμένου ήπιου υβριδικού συστήματος δείχνει να κερδίζει πόντους, με σύστημα 48V και ηλεκτροκινητήρα που θα κινεί τους μπροστινούς τροχούς, ενώ ο 6κύλινδρος boxer θα εμπιστευθεί παραδοσιακά τον πίσω άξονα.
Η μπαταρία θα πρέπει να χωράει πίσω από τα πίσω καθίσματα, πολύ κοντά στον επίπεδο κινητήρα και να ζυγίζει όχι περισσότερο από 100 κιλά, όπως αναφέρουν και πάλι οι πληροφορίες.
Για την επαναφόρτισή της θα γίνεται ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα και τον θερμικό κινητήρα, ο οποίος επομένως θα λειτουργεί και ως γεννήτρια.
Mιλώντας όμως για την επόμενη γενιά της 911, αναμένονται και άλλες εκδόσεις οι οποίες θα έχουν «ασπαστεί» την υβριδική τεχνολογία, όπως η 911 GT2 RS, που μιλάμε για ισχύ γύρω στους 800 ίππους με ροπή τουλάχιστον 800 Nm.
Δεν έχουμε λοιπόν παρά να περιμένουμε μέχρι το καλοκαίρι του 2024 για να γνωρίσουμε από κοντά την Porsche 911 της νέας τεχνολογικής επανάστασης.