Προφανώς θα αναρωτιέστε γιατί στο συγκεκριμένο Volkswagen ID. Buzz έχουν τοποθετηθεί στις πλευρικές του επιφάνειες λογότυπα της Porsche.
H απάντηση δε βρίσκεται στο παρόν της Porsche, ως μέλος του Ομίλου Volkswagen. Θα πρέπει να γυρίσουμε αρκετά πίσω το χρόνο όταν η γερμανική εταιρεία των supercars χρησιμοποιούσε το θρυλικό βαν της Volkswagen στο πλαίσιο της αγωνιστικής της δράσης. Για πρώτη φορά το εμβληματικό Bulli παρείχε τις υπηρεσίες του στην ομάδα της Porsche το μακρινό 1954, στον αγώνα Mille Miglia.
Ο λόγος ήταν επειδή η Porsche δεν είχε ποτέ στο στόλο της κάποιο βαν που θα μπορούσε να καλύψει τις συγκεκριμένες ανάγκες. Έτσι από τη δεκαετία του 1950 μέχρι και του 1970 είχε επιστρατεύσει το «πολυεργαλείο» της ομοεθνούς Volkswagen. Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Bulli είχε αναλάβει τη μεταφορά διαφόρων αγωνιστικών αυτοκινήτων της Porsche όπως η 904, η 908, η 910 και η 917.
Το ευρύχωρο εσωτερικό του Bulli χρησίμευε και ως χώρος ξεκούρασης για τα μέλη της ομάδας, ενώ εκτός από εξοπλισμό μετέφερε επίσης οδηγούς από και προς τη πίστα. Στο πλαίσιο των εορτασμών για την 75η επέτειο της Porsche δημιουργήθηκαν στην Ολλανδία συνολικά οχτώ ID. Buzz με τα σήματα της Renndienst, βαμμένα με την ίδια κόκκινη απόχρωση που είχε το Bulli του 1954.
Ας πάμε τώρα στο πιο πρόσφατο παρελθόν και συγκεκριμένα στο Νοέμβριο του 2022. Τότε η Porsche μας είχε αποκαλύψει για πρώτη φορά ένα πρωτότυπο όχημα που είχε κατασκευάσει το 2018, αλλά δεν είδε ποτέ το φως της δημοσιότητας. Ο λόγος για Vision Renndienst, στόχος του οποίου ήταν να μελετήσει πως το σχεδιαστικό DNA της Porsche θα μπορούσε να μεταφερθεί σε μια κατηγορία που είναι εντελώς άγνωστη για την ίδια, αυτή των βαν.
Είχε φουτουριστική σχεδίαση, σχεδόν τριγωνικές πλευρικές επιφάνειες, τονισμένα φτερά, μεγάλους τροχούς, στενόμακρα φωτιστικά σώματα εμπρός-πίσω και ελαφρώς κεκλιμένο εμπρός παρμπρίζ. Το κάθισμα του οδηγού ήταν κεντρικά τοποθετημένο και μπορούσε να περιστραφεί 180 μοίρες όταν είναι ενεργοποιημένο το σύστημα της αυτόνομης οδήγησης.
Η δεύτερη σειρά αποτελούνταν από δυο σπορ ανεξάρτητα μεταξύ τους καθίσματα, τα οποία έχουν απόσταση, ενώ όπως και του οδηγού, το κέλυφος τους είναι από ανθρακόνημα. Πιο πίσω υπήρχε ένα ενιαίο έδρανο που θυμίζει καναπέ, κάνοντας το Vision Renndienst εξαθέσιο.
Αλήθεια, θα θέλατε να δείτε ένα βαν από την Porsche;