H Porsche παρουσιάζει την ισχυρότερη έκδοση στη γκάμα της νέας Panamera, συνδυάζοντας εξηλεκτρισμό και υψηλές επιδόσεις.
Ο λόγος για τη νέα Panamera Turbo S E-Hybrid, η οποία πρόσφατα μας «απασχόλησε» με το νέο ρεκόρ χρόνου (7:24,17 λεπτά) που κατάφερε στην πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ. Η «ακτινογραφία» της νέας Panamera Turbo S E-Hybrid δείχνει ότι συνδυάζει V8 biturbo κινητήρα 4.0 λίτρων, απόδοσης 599 ίππων, με ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων, ο οποίος βρίσκεται ενσωματωμένος στο βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK).
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid: Αστείρευτη δύναμη
Συνδυαστικά λοιπόν, η νέα Panamera Turbo S E-Hybrid παράγει 782 ίππους και 1.000 Νm ροπής. Σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο η ισχύς και η ροπή έχουν αυξηθεί κατά 102 ίππους και 150 Nm αντίστοιχα. Οι επιδόσεις της είναι αντάξιες ενός supercar με την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 2,9 δευτ. (0,5 δευτ. ταχύτερα) και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 325 χλμ./ώρα (25 χλμ./ώρα γρηγορότερα).
Η νέα μπαταρία υψηλής τάσης, χωρητικότητας 25,9 kWh, αποθηκεύει 45% περισσότερη ενέργεια σε σύγκριση με την προηγούμενη, ενώ υπόσχεται ηλεκτρική αυτονομία έως 88 χλμ. και δυνατότητα ταχύτερης φόρτισης με ισχύ έως 88 kW. Σε κατάλληλη πηγή ενέργειας, ο ενσωματωμένος φορτιστής AC 11 kW φορτίζει τη μπαταρία από 0-100% σε περίπου 2 ώρες και 39 λεπτά.
To προαιρετικό πακέτο Aerokit με carbon αεροδυναμικά βοηθήματα (μπροστινό splitter, πλευρικά μαρσπιέ, πίσω διαχύτη, πτερύγιο πίσω αεροτομής, περιβλήματα στις εισαγωγές αέρα) αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 60 κιλά σε ταχύτητες 200 χλμ./ώρα. Στο στάνταρ εξοπλισμό της νέας Panamera Turbo S E-Hybrid περιλαμβάνεται ανάρτηση Porsche Active Ride, σύστημα τετραδιεύθυνσης, κεραμικά φρένα Porsche Ceramic Composite Brakes με δίσκους 440 χλστ. μπροστά και δίσκους 410 χλστ. πίσω.
Το βιβλίο των παραγγελιών για τη νέα Panamera Turbo S E-Hybrid έχει ανοίξει, ενώ οι παραδόσεις στην αγορά της Γερμανίας θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο του 2024.