H Porsche δεν κατασκευάζει μόνο γρήγορα αυτοκίνητα, αλλά και ηλεκτρικά που μειώνουν τους χρόνους φόρτισης.
Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα είναι η ηλεκτρική Macan που υιοθετεί τεχνολογία 800 Volt, παρέχοντας τη δυνατότητα φόρτισης ισχύος 270 kW, με αποτέλεσμα να χρειάζεται μόλις 21 λεπτά για να φτάσει η μπαταρία από το 10% στο 80%. Τι συμβαίνει όμως όταν δεν υπάρχουν διαθέσιμοι τόσο ισχυροί ταχυφορτιστές;
Σε αυτή την περίπτωση, η Macan διαχωρίζει την μπαταρία των 800 Volt σε δύο των 400 Volt, επιτρέποντας έτσι την παράλληλη φόρτιση, χάρη στους ενσωματωμένους διαχωριστές υψηλής τάσης. Με αυτόν τόν τρόπο, είναι εφικτή η φόρτιση σε σταθμούς 135 kW – 400 Volt, χωρίς να απατείται πρόσθετος ενισχυτής.
Porsche Macan: Έξυπνη τεχνολογία φόρτισης
Για να διευκολύνει περαιτέρω τους οδηγούς η Porsche, έχει ενσωματώσει στη Macan, το IPB (Integrated Power Box), που είναι τοποθετημένο μεταξύ της μπαταρίας και των πίσω καθισμάτων, ζυγίζει μόλις 19 κιλά και παράλληλα συμβάλλει ελαφρώς στη βέλτιστη κατανομή του βάρους. Επιπροσθέτως, απελευθερώνει χώρο από το μπροστινό καπό, δημιουργώντας πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο.
Το IPB ενσωματώνει τον φορτιστή εναλασσόμενου ρεύματος 11 kW, το σύστημα θέρμανσης υψηλής τάσης και τον μετρατροπέα συνεχούς στα 12 Volt.
Ένα ακόμα έξυπνο και πρακτικό στοιχείο της Macan, είναι η ύπαρξη υποδοχέων φόρτισης και από τις δύο πλευρές του αυτοκινήτου. Στην αριστερή πλευρά του αυτοκινήτου υπάρχει υποδοχή για ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος, ενώ και στις δύο πλευρές, υπάρχει η κλασική υποδοχή εναλασσόμενου ρεύματος.
Υπενθυμίζεται ότι η Porsche Macan βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την Audi. Αποδίδει στη βασική της έκδοση 408 ίππους και 639 στην έκδοση Turbo.