Από τη γκάμα της ανανεωμένης Porsche Cayenne απουσίαζε η έκδοση GTS (Gran Turismo Sport), η οποία επιστρέφει με περισσότερη δύναμη, νέα σχεδιαστικά στοιχεία και πλουσιότερο εξοπλισμό.
Στα highlights της Cayenne GTS βρίσκεται σίγουρα ο V8 twin-turbo κινητήρας των 4.0 λίτρων, ο οποίος πήρε μια αύξηση 40 ίππων στην ισχύ και 40 Νm στη ροπή. Έτσι πλέον αποδίδει 500 ίππους και 660 Nm ροπής, ενώ επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός 4,4 δευτ. και τελική ταχύτητα 275 χλμ./ώρα.
Αναβαθμισμένο περιγράφεται και το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων Tiptronic S, το οποίο μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς, ενώ υπόσχεται ταχύτερη απόκριση στις αλλαγές σχέσεων, όταν επιλέγονται τα προγράμματα οδήγησης Sport και Sport Plus. Στο στάνταρ εξοπλισμό της Cayenne GTS περιλαμβάνεται τώρα η προσαρμοζόμενη αερανάρτηση δυο θαλάμων μαζί με τα συστήματα Porsche Active Suspension Management (PASM) και Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus). Παράλληλα η Cayenne GTS έχει 10 χλστ. χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος.
Porsche: Ξεχωρίζει οπτικά η Cayenne GTS
Με την πρώτη ματιά η Cayenne GTS είναι αναγνωρίσιμη, καθώς τα μαύρα γράμματα GTS βρίσκονται χαμηλά τοποθετημένα στις μπροστινές πόρτες και στο πορτμπαγκάζ. Παρατηρήστε επίσης τις νέες ζάντες 21 ιντσών σε γκρι ανθρακί χρώμα, πίσω από τις οποίες διακρίνονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων.
Διαθέτει ακόμα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα εμπρός (HD matrix LED) και πίσω, μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στο μπροστινό τμήμα, ενώ οι εξατμίσεις απέκτησαν από μαύρο έναν σκούρο μπρονζέ τόνο. Να πούμε ακόμα ότι μαύρο γυαλιστερό χρώμα δίνεται στις πλαϊνές ποδιές, στα μπροστινά ένθετα, στο περίγραμμα των πλευρικών γυάλινων επιφανειών και στις προεκτάσεις θόλων των τροχών.
Περνάμε τώρα στο εσωτερικό της Cayenne GTS, όπου συναντάμε στάνταρ θερμαινόμενο τιμόνι, το οποίο έχει επένδυση Race-Tex, ένα υλικό που μοιάζει με σουέτ και το συναντάμε επίσης στην οροφή, στα υποβραχιόνια, στα πάνελ των θυρών και στα πλευρικά τμήματα των σπορ καθισμάτων που ρυθμίζονται ηλεκτρικά προς οκτώ κατευθύνσεις. Για τα ενδότερα της Cayenne GTS υπάρχουν επίσης τα χρώματα “Carmine Red” και “Slate Grey Neo”.
Στάνταρ είναι η κυρτή οθόνη του ψηφιακού πίνακα οργάνων και προαιρετική η οθόνη απέναντι από το συνοδηγό. Η ανανεωμένη Cayenne GTS θα διατίθεται εκτός από το κανονικό και με coupe αμάξωμα, ενώ το βιβλίο των παραγγελιών έχει ήδη ανοίξει και οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι.
Η Cayenne GTS Coupe διαθέτει στάνταρ σταθερή πανοραμική γυάλινη οροφή και ρυθμιζόμενα επεκτεινόμενη πίσω αεροτομή, ενώ προαιρετικά τοποθετείται σπορ σύστημα εξάτμισης με κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις σε σκούρο μπρονζέ χρώμα. Τέλος, υπάρχουν εξοπλιστικά πακέτα (με ελαφριά οροφή, πίσω διαχύτη από carbon και λιγότερα ηχομονωτικά υλικά) που μειώνουν το συνολικό βάρος της Cayenne GTS έως και 25 κιλά.