Με το βλέμμα στραμμένο στην ηλεκτροκίνηση η Porsche ατενίζει το μέλλον της στην αυγή του 2023.
Η γερμανική εταιρεία των supercars επιθυμεί μέχρι το 2025 πάνω από το 50% των πωλήσεων της να προέρχονται από αμιγώς ηλεκτροκίνητα ή plug-in υβριδικά μοντέλα. Έως το 2030 εκτιμά ότι πάνω από το 80% των πωλήσεων της θα αφορούν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα. Σημαντικό όπλο στη φαρέτρα της Porsche για την επίτευξη των παραπάνω στόχων θα αποτελέσει η νέα πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) για ηλεκτρικά μοντέλα, την οποία έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Audi.
Η εν λόγω πλατφόρμα επιτρέπει να χτιστούν πάνω της νέα ηλεκτρικά μοντέλα διαφόρων κατηγοριών, με ποικιλία διαμορφώσεων για το μεταξόνιο και την απόσταση από το έδαφος. Το πρώτο μοντέλο της Porsche που θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα PPE θα είναι η επερχόμενη αμιγώς ηλεκτροκίνητη Macan, η οποία θα λανσαριστεί το επόμενο έτος και προς το παρόν βρίσκεται στο στάδιο της εξέλιξης, ενώ περιγράφεται ήδη ως το πιο σπορ μοντέλο στην κατηγορία της.
Πάμε να δούμε όσα γνωρίζουμε για τη νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη Macan. Χάρη στην πλατφόρμα PPE θα προσφέρεται με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με ισχύ έως 612 ίππους και ροπή 1.000 Nm, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου στο δάπεδο του αμαξώματος θα έχει χωρητικότητα περίπου 100 kWh, χωρίς να ανακοινώνεται όμως η αυτονομία της. Σημειώστε ακόμα για τη μπαταρία ότι συστατικά της είναι το νικέλιο, το κοβάλτιο και το μαγγάνιο σε αναλογία 8:1:1, ενώ χάρη στην τεχνολογία 800 Volt το επίπεδο φόρτισης από 5% να φτάνει στο 80% σε λιγότερα από 25 λεπτά.
Οι πιο σκληροπυρηνικές εκδόσεις της Macan θα έχουν κατανομή βάρους 48:52 χάρη στον πίσω άξονα Performance, σύστημα τετραδιεύθυνσης και ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πίσω διαφορικό Porsche Torque Vectoring Plus. Οι πληροφορίες αναφέρουν επίσης ότι η ηλεκτρική Macan θα πατάει σε τροχούς έως 22 ιντσών και ότι η ανάρτηση Porsche Active Suspension Management αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλών συνδέσμων πίσω και θα έχει αμορτισέρ με δύο βαλβίδες για καλύτερη απόσβεση.