Σε νέες «περιπέτειες» μπαίνει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο supercar της Porsche, η Taycan. Η γερμανική εταιρεία ετοιμάζει ακόμα μια μεγάλη ανάκληση που αφορά πάνω από 12.000 Taycan.
Οι επηρεαζόμενες Taycan βρίσκονται στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού και ενδέχεται να αντιμετωπίσουν πρόβλημα με το λογισμικό στην οθόνη του συστήματος πολυμέσων. Σύμφωνα λοιπόν με την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας της Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) των Η.Π.Α. η κεντρική οθόνη και η μικρότερη που βρίσκεται χαμηλότερα στη βάση της κεντρικής κονσόλας, μπορεί να μην ενεργοποιηθούν αμέσως, όταν ο οδηγός εκκινήσει το όχημα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η κάμερα οπισθοπορείας να μην εμφανίσει έγκαιρα την εικόνα, ενώ ταυτόχρονα η περιμετρική προβολή 360 μοιρών του οχήματος να τρεμοπαίζει. To εν λόγω πρόβλημα εντοπίστηκε στα τέλη του περασμένου Μαρτίου, όταν ιδιοκτήτες των Taycan ανέφεραν ότι η οθόνη παραμένει μαύρη με την εκκίνηση του οχήματος, αλλά και περιπτώσεις με την εικόνα που καταγράφει η κάμερα οπισθοπορείας να τρεμοπαίζει. Έτσι αυξάνεται ο κίνδυνος ατυχήματος κατά τη διάρκεια ελιγμών του οχήματος.
Σημειώνεται ότι οι συνολικά 12.490 Taycan που θα κληθούν για ανάκληση έχουν κατασκευαστεί από 21 Οκτωβρίου 2019 έως και 25 Απριλίου 2022. Οι επίσημοι αντιπρόσωποι της Porsche ενημερώθηκαν για την επερχόμενη ανάκληση στις 9 Ιουνίου, ενώ τα ειδοποιητήρια στους ιδιοκτήτες των Taycan θα αρχίσουν να αποστέλλονται στις 5 Αυγούστου. Για να επιλύσει το πρόβλημα η Porsche θα ενημερώσει το λογισμικό στον κεντρικό υπολογιστή των επηρεαζόμενών Taycan. Παράλληλα θα κυκλοφορήσει μια ολοκληρωμένη ενημέρωση με το πιο πρόσφατο λογισμικό για όλες της Taycan.
Πέρυσι τον Ιούλιο η Porsche ανακοίνωσε την ανάκληση 43.000 Taycan και Taycan Cross Turismo, οι οποίες έχουν κατασκευαστεί από το 2020 έως το 2021, καθώς ενδέχoνταν σε ορισμένες περιπτώσεις, να διακοπεί η λειτουργία της μονάδας ισχύος με αποτέλεσμα την απότομη επιβράδυνση εν κινήσει.
Τον περασμένο Μάιο ξεκίνησε ανάκληση για 9.570 Taycan που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ 2 Οκτωβρίου 2019 και 18 Μαΐου 2021. Μια πλεξούδα καλωδίωσης κάτω από τα μπροστινά καθίσματα θα μπορούσε να καταστραφεί λόγω επαναλαμβανόμενων κινήσεων και προσαρμογών των καθισμάτων, προκαλώντας πιθανώς δυσλειτουργία ή απενεργοποίηση των συμπληρωματικών συστημάτων συγκράτησης.