Με «κρότο» αναγγέλλεται η κορυφαία έκδοση της νέας Porsche Panamera, καθώς κατάφερε να σημειώσει ρεκόρ χρόνου στη θρυλική γερμανική πίστα.
Λίγο πριν το επίσημο λανσάρισμά της, η νέα Panamera Turbo E-Hybrid κατάφερε ρεκόρ χρόνου 7:24,17 λεπτών στο Νιρμπουργκρίνγκ, στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και υβριδικά συστήματα. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς, η νέα Panamera Turbo E-Hybrid ήταν 5,64 δευτερόλεπτα ταχύτερη.
Porsche: Ο οδηγός των ρεκόρ
Πίσω από το τιμόνι της βρίσκονταν, για ακόμα μια φορά, ο οδηγός δοκιμών της Porsche, Λαρς Κερν, ο οποίος είχε καταφέρει ρεκόρ χρόνου με την Panamera στην «Πράσινη Κόλαση» το 2016 και το 2020. O ίδιος δήλωσε ότι για τη νέα επιτυχία σημαντικό ρόλο έπαιξε το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αεροδυναμική, το νέο πλαίσιο Porsche Active Ride και τα νέα ελαστικά εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων της Michelin. Τόνισε ακόμα ότι καμία άλλη Porsche δεν προσφέρει τόσο ευρύ φάσμα μεταξύ άνεσης και σπορ οδήγησης.
Σημειώνεται ότι οι μοναδικές τροποποιήσεις που είχαν γίνει στην Panamera Turbo E-Hybrid αφορούσαν την τοποθέτηση αγωνιστικού καθίσματος και του υποχρεωτικού κλωβού ασφαλείας. Τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, με διαστάσεις 275/35 ZR 21 μπροστά και 325/30 ZR 21 πίσω, αναπτύχθηκαν ειδικά για την Panamera. Παράλληλα διέθετε το προαιρετικό Carbon Aerokit, το οποίο μειώνει δραστικά την ανύψωση του μπροστινού άξονα, ενώ την αεροδυναμική ενίσχυε το πτερύγιο Gurney στην προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή 4 κατευθύνσεων.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι η νέα Panamera Turbo E-Hybrid συνδυάζει υπερτροφοδούμενο V8 βενζινοκινητήρα 4.0 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα 190 ίππων. Το plug-in υβριδικό της σύστημα παράγει 680 ίππους και 930 Nm ροπής, προσφέροντας και ηλεκτρική αυτονομία 93 χλμ. Οι δε επιδόσεις εντυπωσιάζουν, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να καλύπτονται από στάση σε μόλις 3,2 δευτ. (με το πακέτο Sport Chrono) και την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 315 χλμ./ώρα.