Λίγες εβδομάδες μας χωρίζουν πλέον από το 2024, εντός του οποίου η Porsche θα αποκαλύψει τη νέα αμιγώς ηλεκτροκίνητη Macan.
Η γερμανική εταιρεία των supercars, πριν εκπνεύσει το τρέχον έτος, αποφάσισε να μας δείξει το εσωτερικό της ηλεκτρικής Macan και να μοιραστεί μαζί μας ορισμένες σχετικές πληροφορίες. Το σκηνικό στα ενδότερα, εκτός από premium είναι και αρκετά high-tech, καθώς το «παρών» δίνουν συνολικά τρεις οθόνες.
Ξεκινώντας από αριστερά εντοπίζουμε το ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,6 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων είναι 10,9 ιντσών. Ίδιο μέγεθος έχει και η προαιρετική οθόνη, η οποία τοποθετείται απέναντι από το συνοδηγό δίνοντας του απευθείας πρόσβαση στο σύστημα πλοήγησης, σε διάφορες λειτουργίες του οχήματος, αλλά και τη δυνατότητα να παρακολουθεί βίντεο.
Σημειώνεται ότι το σύστημα πολυμέσων της ηλεκτρικής Macan βασίζεται σε λογισμικό Android, ενώ μέσω του Porsche App Centre έχεις στη διάθεσή σου Spotify, YouTube και WebEx. Το σύστημα πλοήγησης σε μηνιαία βάση αναβαθμίζει τους χάρτες του, ενώ στο ψηφιακό πίνακα οργάνων θα μπορούν να προβληθούν χάρτες της Apple ή της Google.
Ειδική μνεία γίνεται στο προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, το οποίο προβάλει στο παρμπρίζ διάφορες σημαντικές ενδείξεις, όπως τα βέλη κατά τη διάρκεια της πλοήγησης που φαίνονταν σε απόσταση 9 μέτρων μπροστά από το όχημα, καλύπτοντας μια επιφάνεια 87 ιντσών. Η Porsche τονίζει ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα head-up display που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.
Παρατηρήστε ακόμα το στρογγυλό κουμπί, ενσωματωμένο στο τιμόνι, για την εναλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης, την επιφάνεια για το χειρισμό του κλιματισμού στη βάση της κεντρικής κονσόλας, το αναλογικό στρογγυλό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό, τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας, και το μικρό λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο δίπλα από την οθόνη αφής.
Προς το παρόν δε γνωρίζουμε τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ και το μεταξόνιο της ηλεκτρικής Macan, αλλά θα τα μάθουμε όλα στην παγκόσμια πρεμιέρα της που θα πραγματοποιηθεί στις αρχές του νέου έτους. Σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, εδώ και μήνες ξέρουμε, ότι θα προσφέρεται με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς, με ισχύ έως 612 ίππους και ροπή 1.000 Nm, ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου στο δάπεδο του αμαξώματος θα έχει χωρητικότητα περίπου 100 kWh, χωρίς να ανακοινώνεται όμως η αυτονομία της.