Τον απολογισμό της χρονιάς που έφυγε κάνει με τη σειρά της και η Porsche, η οποία κατάφερε μια μικρή αύξηση στις πωλήσεις της.
Η γερμανική εταιρεία των supercars επηρεάστηκε το 2022 από τη συνεχιζόμενη έλλειψη των μικροτσίπ, τα νέα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα και την ενεργειακή κρίση που έφερε ο πόλεμος στην Ουκρανία. Από τον Ιανουάριο μέχρι και το Δεκέμβριο του 2022, η Porsche σε παγκόσμιο επίπεδο πούλησε 309.884 οχήματα, ενώ σε σύγκριση με το ίδιο διάστημα του 2022 η άνοδος διαμορφώνεται στο +3%.
Η Κίνα ήταν η μεγαλύτερη αγορά της Porsche με 93.286 πωλήσεις παρά τη μικρή μείωση -2% λόγω εξάρσεων της πανδημίας και των τοπικών lockdown που επιβάλλονταν. Ακολουθεί η Βόρεια Αμερική με 79.260 πωλήσεις, η Ευρώπη με 62.685 πωλήσεις, ξεχωριστά η Γερμανία με 29.512 πωλήσεις και οι υπόλοιπες αγορές του κόσμου με 45.141 πωλήσεις.
Για ακόμα μια χρονιά δημοφιλέστερα ήταν τα SUV της Porsche, με την Cayenne να προηγείται με 95.604 πωλήσεις και στη δεύτερη θέση η μικρότερη Macan με 86.724 πωλήσεις. Διαχρονική αξία παραμένει η 911 με 40.410 πωλήσεις και η πρακτικότερη Panamera με 34.142 πωλήσεις. Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan κατάφερε 34.801 πωλήσεις, ενώ οι 718 Boxster και 718 Cayman 18.203 πωλήσεις.
Διαβάστε ακόμα