Ακόμα και το πιο διαχρονικό μοντέλο της Porsche, η 911, «ζήλεψε» την υψηλή δημοτικότητα των Cayenne και Macan.
Έτσι αποφάσισε κυριολεκτικά να ακολουθήσει τα ίχνη τους σε χώμα, άμμο και χιόνι, αποκτώντας για πρώτη φορά στην πολύχρονη καριέρα της έκδοση παραγωγής με off-road ικανότητες! Ο λόγος για τη νέα 911 Dakar, η οποία θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στις 16 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο του Σαλονιού Αυτοκινήτου στο Λος Άντζελες.
Η ονομασία που επιλέχτηκε για την 911 με τον πιο περιπετειώδη χαρακτήρα δεν είναι καθόλου τυχαία. Αποτίει φόρο τιμής στην εμβληματική νίκη της Porsche στο ράλι Παρίσι-Ντακάρ το 1984 με μια ειδικά τροποποιημένη 911, στην οποία είχε εγκατασταθεί για πρώτη φορά σύστημα τετρακίνησης.
Η επερχόμενη 911 Dakar ταξίδεψε πολύ σε όλο τον κόσμο στο πλαίσιο των σκληρών δοκιμών εξέλιξης της. Σύμφωνα με την Porsche διένυσε πάνω από μισό εκατομμύριο χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 10.000 δεν ήταν σε άσφαλτο. Πολλές ώρες πέρασε η νέα 911 Dakar στην πίστα δοκιμών “Château de Lastours” που βρίσκεται στη νότια Γαλλία. Εκεί εξελίχτηκε η οδική της συμπεριφορά σε διαδρομές ράλι και έγιναν οι ρυθμίσεις στην ανάρτηση της.
Το δικό του λιθαράκι στη διαμόρφωση της 911 Dakar έβαλε ο οδηγός αγώνων και εργοστασιακός οδηγός της Porsche, Ρομέν Ντιμάς. Στην αρχή παραξενεύτηκε όταν του ζητήθηκε να οδηγήσει μια 911 στη συγκεκριμένη πίστα, ενώ στη συνέχεια εντυπωσιάστηκε από τις ικανότητες της, ενώ χάρη στην αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έκανε μέχρι και άλματα.
Την ευκαιρία να οδηγήσει την 911 Dakar είχε ο ζωντανός θρύλος των αγώνων και πρεσβευτής της Porsche, Βάλτερ Ρερλ, στα αφιλόξενα εδάφη της Σουηδίας που είχαν καλυφτεί με χιόνι και πάγο. Ήταν το ιδανικό μέρος για την εξέλιξη του συστήματος διεύθυνσης και της πρόσφυσης, ενώ ο Βάλτερ Ρερλ δήλωσε: «Κανένας πελάτης της Porsche δεν θα πιστέψει όλα όσα μπορεί να κάνει με αυτό το αυτοκίνητο, αν δεν το οδηγήσει ο ίδιος».
Από τις χαμηλότατες θερμοκρασίες της Σουηδίας η 911 Dakar βρέθηκε στον καύσωνα του Ντουμπάι και του Μαρόκου. Ανταπεξήλθε με επιτυχία στην πρόκληση της ερήμου χάρη στο συνδυασμό χαμηλού βάρους, αυξημένης απόστασης από το έδαφος, ισχυρού πίσω τοποθετημένου κινητήρα και κοντού μεταξονίου. Σκαρφάλωσε σε απότομους αμμόλοφους 50 μέτρων και άντεξε σε θερμοκρασίες έως και 45 βαθμούς Κελσίου.