Πιστή στους ατμοσφαιρικούς κινητήρες θέλει να παραμείνει η Porsche. Η γερμανική μάρκα δηλώνει ότι προκειμένου να τα καταφέρει είναι πρόθυμη να κάνει αυτά τα σύνολα υβριδικά. Έτσι, θα συμμορφώνονται με τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές ρύπων, χωρίς να χάσουν το χαρακτήρα τους.
Βέβαια, δεν είναι όλοι οι κινητήρες της εταιρείας ατμοσφαιρικοί. Αντίθετα, πολλά μοντέλα χρησιμοποιούν υπερτροφοδοτούμενα σύνολα. Μάλιστα, αυτά είναι τα πιο δημοφιλή, όπως οι Boxster, Cayman και 911.
Ωστόσο, οι Γερμανοί χρησιμοποιούν τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες σε πιο εξωτικές δημιουργίες. Μερικά παραδείγματα είναι οι Cayman GT4 και Boxster Spyder. Σύντομα τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν οι εκδόσεις GT3 και GT3 RS της νέας γενιάς 911, η οποία φέρει τον κωδικό αριθμό 992.
Το ενδιαφέρον της Porsche για τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες και την πιθανότητα μετατροπής σε υβριδικά σύνολα, προκύπτει από δηλώσεις του Φρανκ-Στέφεν Βάλισερ. Πρόκειται για τον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για την γκάμα τόσο της σειράς 911, όσο και της 718. Ο Βάλισερ είπε ότι ένα ατμοσφαιρικό πολύστροφο μοτέρ, θα συνδυαζόταν πολύ αρμόνικα με ένα ηλεκτρικό το οποίο θα λειτουργούσε σε χαμηλές στροφές.
Το ενδιαφέρον της Porsche για μία ή περισσότερες υβριδικές λύσεις είναι δεδομένο. Όμως, παραμένει άγνωστο πότε θα δούμε να υλοποιείται κάτι τέτοιο. Το πιθανότερο είναι ότι δεν πρόκειται να συμβεί σύντομα, καθώς τον Μάρτιο η εταιρεία είχε αναφέρει ότι η 911 δεν είναι ακόμα έτοιμη να γίνει υβριδική. Βασική αιτία για αυτή την απόφαση είναι το αυξημένο βάρος που συνεπάγεται η ύπαρξη των μπαταριών.