Θετικό πρόσημο βάζει η Porsche στην καταμέτρηση, των μέχρι τώρα, πωλήσεων της για το 2022.
Αναλυτικότερα, η γερμανική εταιρεία των supercars το πρώτο ενιάμηνο του τρέχοντος έτους, σε παγκόσμιο επίπεδο, κατέγραψε συνολικά 221.512 πωλήσεις. Σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα (217.198 πωλήσεις) προκύπτει μικρή άνοδος +2%.
Στη Γηραιά Ήπειρο τα τρία πρώτα τρίμηνα του 2022 η Porsche πέτυχε 42.204 πωλήσεις (+11%) και στην ιδιαίτερη πατρίδα της, τη Γερμανία, 20.850 πωλήσεις (+9%). Από την Κίνα, η οποία παραμένει η μεγαλύτερη ενιαία αγορά της Porsche, ήρθαν 68.766 πωλήσεις (-1%) από τον Ιανουάριο μέχρι το Σεπτέμβριο.
Η εν λόγω μείωση οφείλεται στα πολύμηνα lockdowns που επιβλήθηκαν στην Κίνα, ωστόσο η κατάσταση εξισορροπήθηκε σε μεγάλο βαθμό το τρίτο τρίμηνο. Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, στη Βόρεια Αμερική, οι πωλήσεις ανήλθαν στις 56.357 (-4%), ενώ σύμφωνα με την Porsche τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα επηρέασαν την πορεία της, κυρίως το πρώτο τρίμηνο, αλλά η κατάσταση άρχισε να εξομαλύνεται το τρίτο τρίμηνο.
Από την πλευρά της η Porsche δηλώνει ότι η ζήτηση για τα supercars της παραμένει υψηλή και ότι έχει καταφέρει να αυξήσει τις παραδόσεις στους πελάτες της, ωστόσο διατηρείται η ανησυχία για τους προμηθευτές, με τις ελλείψεις να καθυστερούν την παραγωγή και να αυξάνουν το χρόνο αναμονής των πελατών.
Τα SUV της Porsche παραμένουν τα πιο δημοφιλή στη γκάμα της, με την Cayenne να διατηρεί την κορυφή με 66.769 πωλήσεις, ενώ ακολουθεί η Macan με 59.604 πωλήσεις. Στην τρίτη θέση η εμβληματική 911 με 30.611 πωλήσεις, έπειτα η Panamera με 25.452 πωλήσεις, η ηλεκτρική Taycan με 25.073 πωλήσεις, ενώ οι 718 Boxster και 718 Cayman σημείωσαν 14.003 πωλήσεις.