Η Porsche το 2009 λάνσαρε τη συλλεκτική 911 Sport Classic (997), η οποία όμως δεν έκανε απόβαση στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.
Η ειδική έκδοση των μόλις 250 αντιτύπων μπορεί να μη λανσαρίστηκε στην αγορά της Αμερικής, ωστόσο αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη ξεχωριστή 911 Classic Club Coupe, η οποία βασίζεται σε μια αναγεννημένη 911 Carrera (996) του 1998.
Στοιχεία αντλήθηκαν επίσης από την 911 Sport Classic (992), όπως η γκρι απόχρωση του αμαξώματος ονόματι “Sport Gray Metallic” και τα κεντρικά καρό πάνελ των καθισμάτων με δερμάτινο περίγραμμα και μπλε ραφές.
Παρατηρήστε ακόμα τις ρετρό μαύρες ζάντες, τη διπλή λευκή λωρίδα που διατρέχει το εμπρός καπό, την οροφή, το πίσω τμήμα και τη σταθερή αεροτομή στο στυλ ducktail της 911 Carrera RS 2.7 από το 1972. Από τη δεύτερη γενιά της 996 GT3 προέρχεται ο κινητήρας των 3.6 λίτρων, απόδοσης 381 ίππων, το πλαίσιο και τα φρένα.
H τιμή της Porsche 911 Classic Club Coupe
Το τμήμα ιστορικών οχημάτων της Porsche χρειάστηκε πάνω από δυόμισι χρόνια για να ολοκληρώσει την 911 Classic Club Coupe, στο πλαίσιο του προγράμματος “Sonderwunsch”, η οποία βγήκε στο «σφυρί» και κατάφερε να πουληθεί για 1,2 εκατομμύρια δολάρια.
Η δημοπρασία από τον οίκο Broad Arrow πραγματοποιήθηκε με αφορμή την 75η επέτειο της γερμανικής εταιρείας των supercars στο Porsche Experience Center της Ατλάντα. Συνολικά δημοπρατήθηκαν 75 σπάνιες Porsche, ανάμεσα στις οποίες ξεχώρισαν οι 904 Carrera GTS του 1964, η 962 του 1984 και η 911 SC “Safari” Rally του 1980. Όμως η 911 Classic Club Coupe κατάφερε να συγκεντρώσει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και το υψηλότερο ποσό.