Σε «βασανιστήρια» υποβάλλει η Porsche την αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan, στο πλαίσιο εξέλιξης της ανανεωμένης εκδοχής της.
Η γερμανική εταιρεία των supercars θα παρουσιάσει την ανανεωμένη Taycan την ερχόμενη άνοιξη, ενώ ήδη έχει διανύσει σχεδόν 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα σε πίστες, χώρους δοκιμών και δημόσιους δρόμους, ταξιδεύοντας σε συνολικά 17 χώρες.
Προκειμένου η Porsche να εξασφαλίσει την αντοχή και τη λειτουργικότητα της αναβαθμισμένης Taycan ακόμα και σε ακραίες καιρικές συνθήκες, την έφερε αντιμέτωπη με τον καύσωνα της Κοιλάδας του Θανάτου στη Καλιφόρνια, όπου το θερμόμετρο δείχνει +53 βαθμούς Κελσίου, αλλά και με το ψύχος 350 χλμ. βόρεια του Φινλανδικού Αρκτικού Κύκλου, όπου ο υδράργυρος κάνει «βουτιά» στους -41 βαθμούς Κελσίου.
Εκεί η Taycan οδηγήθηκε δυναμικά πάνω στον πάγο και στο χιόνι, αποδεικνύοντας το υψηλό της επίπεδο πρόσφυσης, ενώ κατάφερε σε τόσο χαμηλότερες θερμοκρασίες σχεδόν τους μισούς χρόνους φόρτισης. Σε κάθε περίπτωση στόχος ήταν η ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας και η μέγιστη αξιοπιστία του συστήματος διαχείρισης θερμότητας.
Σημειώνεται ότι από 3,6 εκατομμύρια χιλιόμετρα, τα 300.000 ολοκληρώθηκαν σε συνθήκες παγωνιάς και τα 200.000 σε πολύ θερμότερα περιβάλλοντα. Σύμφωνα με την Porsche έχουν επιτευχθεί βελτιώσεις σχεδόν σε κάθε τομέα της ανανεωμένης Taycan, σε σύγκριση με την προκάτοχό της. Μάλιστα επειδή οι αλλαγές είναι τόσο εκτεταμένες, το εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών είναι σχεδόν συγκρίσιμο με αυτό που υλοποιείται σε μια νέα γενιά μοντέλου.
Τροποποιήσεις έχουν γίνει στην Taycan με σπορ sedan αμάξωμα, στην πρακτικότερη Taycan Cross Turismo, η οποία θα διατίθεται και με off-road πακέτο, καθώς και στην Taycan Sport Turismo που συνδυάζει δυναμισμό και μεγαλύτερους χώρους.
Τέλος, υπενθυμίζουμε ότι πρόσφατα μια προ-παραγωγής Taycan σημείωσε νέο ρεκόρ χρόνου στη θρυλική πίστα του Νιρμπουργκρίνγκ, καθώς το χρονόμετρο έδειξε 7:07,55 λεπτά. Έτσι καταρρίφτηκε το προηγούμενο ρεκόρ των 7:25,231 λεπτών που άνηκε στο Tesla Model S Plaid.