Για την υποδοχή της ηλεκτρικής Porsche Macan στη χώρα μας ο νυχτερινός ουρανός στην Αθηναϊκή Ριβιέρα φωτίστηκε από πυροτεχνήματα.
Η πανελλήνια στατική της παρουσίαση πραγματοποιήθηκε σε μεγάλο ξενοδοχείο της παραλιακής, με λαμπερούς και VIP προσκεκλημένους. Όταν η νέα ηλεκτρική Macan πάτησε στη σκηνή τα φλας άστραψαν πάνω της, ενώ παρουσιάστρια της εκδήλωσης ήταν η ηθοποιός Στεφανία Γουλιώτη.
Porsche Macan: Με πλούσια γκάμα
Στην ελληνική αγορά η νέα ηλεκτρική Macan διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις (Macan, Macan 4, Macan 4S, Macan Turbo).
H εισαγωγική έκδοση της Macan (από 86.300 ευρώ) παράγει έως 360 ίππους και 563 Nm ροπής (Overboost με Launch Control). Μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,7 δευτ. και να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 220 χλμ./ώρα., έχοντας αυτονομία τα 641 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Η επόμενη στην ιεραρχία Macan 4 (από 89.950 ευρώ) αποδίδει έως 408 ίππους και 650 Nm ροπής (Overboost με Launch Control), επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα εντός 5,2 δευτ., η τελική της ταχύτητα είναι 220 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία φτάνει μέχρι τα 613 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Συνεχίζουμε με τη Macan 4S (από 97.160 ευρώ), η οποία καλύπτει το κενό ανάμεσα στη Macan 4 και στη Macan Turbo. Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα στο μπροστινό και στον πίσω άξονα, ενώ συνδυαστικά παράγει 516 ίππους και 820 Nm ροπής ((Overboost με Launch Control). Έχει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,1 δευτ. και η τελική ταχύτητα ορίζεται στα 240 χλμ./ώρα. Όσο για την αυτονομία της Macan 4S, βρίσκεται στα 606 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Η κορυφαία Macan Turbo (από 122.760 ευρώ) παράγει 639 ίππους και 1.130 Nm ροπής (Overboost με Launch Control), χρειάζεται μόλις 3,3 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα και η ηλεκτρική της αυτονομία βρίσκεται στα 590 χλμ. (μέτρηση WLTP).
Porsche Macan: Προηγμένη τεχνολογία
Η νέα ηλεκτρική Macan έχει ανεγερθεί πάνω στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) αρχιτεκτονικής 800 Volt, την οποία έχει αναπτύξει η Porsche σε συνεργασία με την Audi. Στο δάπεδο βρίσκεται ενσωματωμένη η μπαταρία ιόντων λιθίου, συνολικής χωρητικότητας 100 kWh (ωφέλιμη χωρητικότητα 95 kWh). Η μέγιστη ισχύς από ταχυφορτιστή DC φτάνει μέχρι 270 kW, με τη μπαταρία να φορτίζει από 10-80% εντός περίπου 21 λεπτών.
Porsche Macan: Κομψή σιλουέτα
Οι αναλογίες της νέας Macan σε μήκος, πλάτος και ύψος είναι 4.784 χλστ., 1.938 χλστ. και 1.622 χλστ. αντίστοιχα, ενώ πατάει σε ζάντες έως 22 ιντσών. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χωρίζονται σε δυο επίπεδα, με τα επάνω φώτα ημέρας τεσσάρων μονάδων να είναι ενσωματωμένα στα φτερά τονίζοντας το πλάτος του οχήματος, ενώ χαμηλότερα τοποθετούνται τα βασικά φώτα με προαιρετική τεχνολογία matrix LED και τα πίσω αποτελούνται από μια μακρόστενη Led λωρίδα.
Porsche Macan: Εντυπωσιακό εσωτερικό
Το σκηνικό στα ενδότερα, εκτός από premium είναι και αρκετά high-tech, καθώς το «παρών» δίνουν συνολικά τρεις οθόνες. Ξεκινώντας από αριστερά εντοπίζουμε το ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 12,6 ιντσών, ενώ η κεντρική οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων είναι 10,9 ιντσών.
Ειδική μνεία γίνεται στο προαιρετικό head-up display επαυξημένης πραγματικότητας, το οποίο προβάλει στο παρμπρίζ διάφορες σημαντικές ενδείξεις, όπως τα βέλη κατά τη διάρκεια της πλοήγησης που φαίνονταν σε απόσταση 9 μέτρων μπροστά από το όχημα, καλύπτοντας μια επιφάνεια 87 ιντσών. Η Porsche τονίζει ότι πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα head-up display που είναι διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.
Παρατηρήστε ακόμα το στρογγυλό κουμπί, ενσωματωμένο στο τιμόνι, για την εναλλαγή των προγραμμάτων οδήγησης, την επιφάνεια για το χειρισμό του κλιματισμού στη βάση της κεντρικής κονσόλας, το αναλογικό στρογγυλό ρολόι στο κέντρο του ταμπλό, τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας, και το μικρό λεβιέ για το αυτόματο κιβώτιο δίπλα από την οθόνη αφής.
Το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 540 λίτρων, με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων αυξάνεται στα 1.348 λίτρα, ενώ κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει επιπλέον διαθέσιμος χώρος 84 λίτρων.
Στάνταρ είναι η αερανάρτηση με ηλεκτρονικό έλεγχο απόσβεσης Porsche Active Suspension Management (PASM), ενώ για πρώτη φορά προσφέρεται σύστημα τετραδιεύθυνσης με τους πίσω τροχούς να στρίβουν πέντε μοίρες, ενισχύοντας τους ελιγμούς σε μανούβρες και την ευστάθεια σε υψηλότερες ταχύτητες.