Το ημερολόγιο έδειχνε 8 Ιουνίου του 1948 όταν η πρώτη Porsche έλαβε άδεια για χρήση σε δημόσιο δρόμο της Γερμανίας. Δυο μόλις χρόνια αργότερα, το φθινόπωρο του 1950, η Porsche έκανε την πρώτη της απόβαση στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού.
Φέτος η γερμανική εταιρεία των supercars γιορτάζει επτά δεκαετίες επιτυχιών και καταξίωσης στην Αμερική. Πώς κατάφερε όμως τότε μια μικρή νεοσύστατη εταιρεία να εδραιωθεί σε μια ξένη απαιτητική αγορά και να καταφέρει να ανθίσει;
Σε μεγάλο βαθμό αυτό οφείλεται στον Μαξ Χόφμαν, έναν Αυστριακό δικηγόρο από τη Βιέννη, ο οποίος στις 21 Ιουνίου του 1941 μετακόμισε στη Νέα Υόρκη και το 1947 άνοιξε στην Park Avenue αντιπροσωπεία αυτοκινήτων.
Η “Hoffman Motor Car Company” άρχισε να εισάγει και να πουλάει ευρωπαϊκά αυτοκίνητα σημειώνοντας μεγάλη επιτυχία. Την ιδέα να εισάγει μοντέλα της Porsche του την έδωσε ο Μαξ Τρος, ένας δημοσιογράφος που είχε οδηγήσει την 356 και είχε εντυπωσιαστεί. Στην Αμερική οι δυο πρώτες coupe 356 με κινητήρα 1.1 λίτρων πάτησαν, όπως προαναφέραμε, το 1950, ενώ την ίδια χρονιά στο Σαλόνι του Παρισιού ο Χόφμαν συναντιέται με τον Φέρντιναντ Πόρσε.
Στις πρώτες συνομιλίες ο Πόρσε είπε ότι θα ήταν ευτυχής αν καταφέρει να πουλάει πέντε αυτοκίνητα ετησίως στην Αμερική και ο Χόφμαν απάντησε «αν δε μπορώ να πουλήσω πέντε την εβδομάδα, δε με ενδιαφέρει». Τελικά, συμφώνησαν στην εισαγωγή δεκαπέντε αυτοκινήτων ετησίως.
Ένα ακόμα σημαντικό πρόσωπο στην καθιέρωση της Porsche στην Αμερική ήταν ο Τζον φον Νιούμαν, ο οποίος άνοιξε την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων “Competition Motors” στο Βόρειο Χόλυγουντ το 1948. Το 1951 επισκέπτεται τον Χόφμαν στη Νέα Υόρκη, οδηγεί την 356 και την αγοράζει, ενώ στη συνέχεια την προβάλει στους διάσημους φίλους του, συμπεριλαμβανομένου του ηθοποιού Τζέιμς Ντιν.