Ακόμα ένα ρεκόρ χρόνου πρόσθεσε στη συλλογή της η Porsche Taycan. Αυτή τη φορά όμως δεν το σημείωσε σε κάποια πίστα.
Να υπενθυμίσουμε ότι το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παραγωγής της Porsche πρόσφατα πέτυχε ρεκόρ χρόνου στην κατηγορία της στην πίστα Michelin Raceway Road της Ατλάντα.
Επίσης στην πίστα Χοκενχάιμ της Γερμανίας έχει καταφέρει το μεγαλύτερο συνεχόμενο drift που έχει γίνει ποτέ από ηλεκτροκίνητο μοντέλο. Αυτή τη φορά όμως η Taycan δε βγήκε σε εξωτερικό χώρο. Όχι επειδή είναι σε καραντίνα, αλλά επειδή αποφάσισε να σπάσει ένα συγκεκριμένο ρεκόρ χρόνου.
Ποιο ήταν αυτό; Η υψηλότερη ταχύτητα που έχει αναπτύξει όχημα σε εσωτερικό χώρο. Το εν λόγω ρεκόρ εδώ και επτά χρόνια ήταν 138,4 χλμ./ώρα. Αυτό άλλαξε όμως πριν από μερικές μέρες εντός του Συνεδριακού Κέντρου Ernest N. Morial στη Νέα Ορλεάνη της Λουιζιάνα, το οποίο έχει έκταση 102.000 τ.μ.
Επιλέχτηκε διότι είναι το Συνεδριακό Κέντρο με τη μεγαλύτερη ενιαία αίθουσα εκθέσεων στις Η.Π.Α και η απέραντη ευθεία κάτω από στέγη ήταν αυτό που αναζητούσε η Porsche. Όπως θα δείτε στο παρακάτω video η Taycan Turbo S με μια μόνο προσπάθεια κατάφερε να δημιουργήσει νέο Παγκόσμιο Ρεκόρ Γκίνες, αναπτύσσοντας μέγιστη ταχύτητα 165,1 χλμ./ώρα, χωρίς να έχει από πάνω της το απέραντο γαλάζιο του ουρανού.
Porsche: Αγοράζεις δυο πληρώνεις τη μια! (video)
Πίσω από το τιμόνι της Taycan Turbo S βρίσκονταν ο επαγγελματίας οδηγός αγώνων Λεχ Κιν, ο οποίος έχει καταφέρει και άλλα ρεκόρ χρόνου μαζί της. Ο Κιν ενεργοποίησε το Launch Control που επιτρέπει στην Taycan Turbo S ταχύτερη επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,8 δευτ. Σημειώστε ακόμα ότι η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει αγγίζει τα 260 χλμ./ώρα.
Οι κανόνες που επιβάλλονται για το ρεκόρ χρόνου σε εσωτερικό χώρο είναι αρκετά αυστηροί, καθώς ορίζουν ότι η εκκίνηση και ο τερματισμός του οχήματος πρέπει να γίνουν εντός του κτιρίου. Η πρόσφυση των τροχών πάνω στο τσιμέντο, και ειδικά με υψηλές ταχύτητες, είναι τόσο ολισθηρή όσο σχεδόν ο πάγος. Ο Κιν αναφέρει ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα της Taycan Turbo S δούλεψαν σκληρά για να τον κρατήσουν στην ευθεία, ενώ προληπτικά προθερμάθηκαν τα ελαστικά.