Η Porsche Taycan Turbo GT Weissach, άφησε πρώτα το στίγμα της στην Ευρώπη, σημειώνοντας ρεκόρ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ στη Γερμανία, μήκους 20 χλμ., στην «Πράσινη κόλαση» όπως την έχει χαρακτηρίσει ο Jackie Stewart, τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Formula 1.
Στη συνέχεια επιβεβαίωσε τις ικανότητές της στις Ηνωμένες Πολιτείες, στην πίστα Λαγκούνα Σέκα στην Καλιφόρνια.
Porsche Taycan Turbo GT Weissach: Με ισχύ 1.100 ίπποι.
Τώρα η Taycan Turbo GT με πακέτο Weissach με ισχύ 1.100 ίππους σημείωσε ένα ακόμα ρεκόρ στην Κίνα, στη διεθνή πίστα της Σαγκάης μήκους 5,4 χιλιομέτρων.
Τα χρονόμετρα έδειξαν 2:11,28 και ο οδηγός/δοκιμαστής της μάρκας Lars Kern «προσέφερε» τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής σε αυτή την πίστα της Formula 1, οδηγώντας τη super-Porsche.
Αυτό είναι επίσης το πρώτο ρεκόρ γύρου που αναγνωρίστηκε ποτέ επίσημα στη διεθνή πίστα της Σαγκάης.
Όσο για τις ταχύτητες το κοντέρ έγραφε τα 300 χλμ./ώρα.
Γιατί η ομάδα της Porsche με την Taycan Turbo GT ήθελε να αγωνιστεί σε τρεις διαφορετικές ηπείρους; «Κάθε πίστα έχει τις δικές της μοναδικές προκλήσεις», εξήγησε ο Kevin Giek, αντιπρόεδρος γραμμής παραγωγής Taycan στην Porsche, «Για να δείξουμε πόσο ολοκληρωμένο είναι το συνολικό πακέτο Taycan Turbo GT στην έκδοση Weissach, ξεκινήσαμε να σπάσουμε τα ρεκόρ σε τρεις διαδρομές πίστες του κόσμου, σε τρεις ηπείρους και τα καταφέραμε».
Για λόγους ασφαλείας, η Taycan Turbo GT ήταν πλήρως εξοπλισμένη φέροντας roll cage, bucket κάθισμα, ζώνες 6 σημείων και ελαστικά Pirelli Trofeo RS.
Ο οδηγός, Lars Kern, λέει χαρακτηριστικά: «Ο άστατος καιρός δεν μας έκανε τη ζωή εύκολη. Έβρεχε ξανά και ξανά, οπότε η πίστα παρέμεινε ελαφρώς υγρή μέχρι το τέλος. Τώρα είμαι ακόμη πιο εντυπωσιασμένος με την ισορροπία και την απόδοση της Taycan. Στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, πρέπει να φρενάρεις πολύ δυνατά όταν μπαίνεις στη λεγόμενη καμπύλη σαλιγκαριού (η καμπύλη πήρε το όνομά της από το σχήμα της καθώς στενεύει όσο πάει και είναι δομικά διαμορφωμένη ακολουθώντας το σχέδιο ενός κελύφους σαλιγκαριού), που σημαίνει ότι πρέπει να εκμεταλλευτείς με τον καλύτερο και πιο αποδοτικό τρόπο το φρενάρισμα».
Με την προσθήκη του πακέτου Taycan Turbo GT και Taycan Turbo GT με Weissach, η Porsche επέκτεινε τη γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών σπορ σεντάν.
Το βάρος της Taycan Turbo GT έχει μειωθεί έως και 75 κιλά σε σύγκριση με το Taycan Turbo S χάρη στη χρήση διαφόρων εξαρτημάτων άνθρακα.
Η ανάρτηση Porsche Active Ride με ρύθμιση ειδικά για το GT περιλαμβάνεται στάνταρ και στα δύο μοντέλα.
Και μη ξεχνάμε ότι τα ρεκόρ είναι για να «σπάνε»…
Δείτε το βίντεο: