H συνεχιζόμενη παγκόσμια έλλειψη των μικροτσίπ εξακολουθεί να δημιουργεί προβλήματα στην παραγωγή, αλλά η Volkswagen παραμένει προσηλωμένη στο στόχο της.
Ποιος είναι αυτός; Η ετήσια παραγωγή 1,2 εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτροκίνητων οχημάτων που βασίζονται στην πλατφόρμα MEB. Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η Volkswagen ανακοίνωσε ότι ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού ID.4 και στο εργοστάσιο της που βρίσκεται στο Έμντεν της Κάτω Σαξονίας.
Έτσι πλέον το ID.4 κατασκευάζεται σε συνολικά τέσσερα εργοστάσια. Στο Τσβικάου της Γερμανίας και σε δύο ακόμα στην Κίνα. Εκτιμάται ότι μέχρι το τέλος του 2022 η ημερήσια παραγωγική ικανότητα του εργοστασίου στο Έμντεν θα είναι 800 οχήματα, ανάλογα βέβαια με την κατάσταση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Σημειώνεται ότι το ερχόμενο φθινόπωρο θα ξεκινήσει η παραγωγή του ID.4 και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, στο εργοστάσιο της Τσατανούγκα. Τονίζεται ότι η Volkswagen έχει επενδύσει για τη σχετική μετατροπή του εργοστασίου της στο Έμντεν 1 εκατομμύριο ευρώ, ενώ εκεί απασχολούνται 8.000 εργαζόμενοι. Μέχρι το 2026 η Volkswagen θα επενδύσει συνολικά 21 δισεκατομμύρια ευρώ στην Κάτω Σαξονία και θα καταστήσει το ομοσπονδιακό κρατίδιο σε κέντρο ηλεκτροκίνησης της Γερμανίας.
Το επόμενο έτος το εργοστάσιο στο Έμντεν θα αναλάβει την παραγωγή ενός ακόμα ηλεκτρικού μοντέλου, του νέου Aero B. Υπενθυμίζουμε ότι η γερμανική εταιρεία λάνσαρε το ID.4 στις αρχές του 2021, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2022 σημείωσε 30.000 πωλήσεις. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία το ID.4 έχει καταγράψει από το λανσάρισμα του συνολικά 163.000 πωλήσεις, επομένως είναι το εμπορικότερο ηλεκτρικό της μοντέλο. Σε παγκόσμιο επίπεδο αυτή τη στιγμή η Volkswagen έχει περίπου 73.000 παραγγελίες για το ID.4. Είναι ιδιαίτερα δημοφιλές σε χώρες όπως η Δανία, η Φινλανδία, η Ιρλανδία και η Σουηδία.