Σίγουρα μία εταιρία παραγωγής hypercar όπως η Bugatti απευθύνεται αποκλειστικά σε εκατομμυριούχες οι οποίοι σίγουρα δεν είναι απλοί καθημερινοί άνθρωποι . Πολλές φορές είναι άνθρωποι με ιδιοτροπίες που επειδή πληρώνουν αδρά, τα θέλουν όλα ακριβώς με ένα συγκεκριμένο τρόπο.
Η απαίτηση που έφερε την απελπισία
Όταν το 2018 η Bugatti παρουσίασε την Divo, ένα ζάμπλουτος πελάτης έκανε μία ιδιαίτερη παραγγελία. Πιο συγκεκριμένα απαίτησε ένα ιδιαίτερο χρώμα για το όχημα το οποίο θα αποτελείται από ένα γεωμετρικό μοτίβο διαμαντιών. Το χρώμα θα είναι κόκκινο και μαύρο αλλά το κάθε διαμάντι θα πρέπει να μπει σε συγκεκριμένη γωνία και όχι απλά θέση.
Η διαδικασία κράτησε πάνω από 1μιση χρόνο με τους τεχνικούς της εταιρίας να έφτασαν πολλές φορές στο σημείο να τα παρατήσουν καθώς η εναρμόνιση του μοτίβου που επιθυμούσε ο πελάτης δεν συμβάδιζε με την σιλουέτα του μοντέλου. Δύο δοκιμαστικά οχήματα, προσημειώσεις σε υπολογιστές και 3D εκτυπωτές, επιστρατεύτηκαν για να ολοκληρωθεί το μοντέλο.
Χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 1.600 διαμάντια τα οποία μπήκαν και βγήκαν δεκάδες φορές έκαστο, με το χέρι, για να ολοκληρωθεί το έργο.
Πόσα λέτε να πλήρωσε;