Έχουν περάσει μόλις τέσσερις μέρες από την έναρξη του νέου έτους και η Hyundai παρουσιάζει τα αποτελέσματα πωλήσεων της για το 2020.
Όπως ήταν αναμενόμενο η πανδημία του Covid-19 δεν άφησε ανεπηρέαστη την κορεάτικη εταιρεία, κάτι που αποτυπώνεται στα νούμερα των πωλήσεων για το 2020.
Σύμφωνα λοιπόν με την Hyundai πέρυσι σημείωσε σε παγκόσμιο επίπεδο συνολικά 3.743.514 πωλήσεις, εκ των οποίων οι 787.854 καταγράφηκαν στην Κορέα (+6,2%) και οι υπόλοιπες 2.955.660 πωλήσεις σε υπερπόντιες αγορές (-19,8%).
Hyundai i10 N Line 1.0 T-GDI: To turbo κάνει αλλιώς το παιχνίδι
Σε σύγκριση με το 2019 (4.425.528 πωλήσεις) η Hyundai είδε τις παγκόσμιες πωλήσεις της να πέφτουν κατά -15,4%. Μεγαλύτερη ζήτηση το 2020 είχε η γκάμα με τα SUV της Hyundai, καθώς και τα εξηλεκτρισμένα της μοντέλα.
Παράλληλα η Hyundai δημοσίευσε και τους στόχους πωλήσεων που έχει θέσει για το ελπιδοφόρο 2021.
Με δεδομένο ότι ο ανταγωνισμός στις παγκόσμιες αγορές θα γίνεται όλο και πιο έντονος φέτος εν μέσω ανάκαμψης της ζήτησης αυτοκινήτων η Hyundai έχει θέσει ως στόχο 741.500 πωλήσεις (-5,9%) στην πατρίδα της την Κορέα και 3.418.500 πωλήσεις (+15,7%) στις υπερπόντιες αγορές, ώστε οι παγκόσμιες πωλήσεις της να φτάσουν το 2021 στις 4.160.000 μονάδες (+11,1%).
Υπενθυμίζουμε ότι εντός του 2020 η Hyundai ανακοίνωσε τη δημιουργία δυο νέων αυτόνομων εταιρειών, την HTWO, η οποία θα ειδικεύεται σε συστήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου και της IONIQ, η οποία θα εστιάζει σε αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Εντός του 2021 θα αποκαλυφτεί το ισχυρότερο Kona N, τα ηλεκτροκίνητα ΙΟΝΙQ 5 και Bayon.