Ναι το ξέρουμε, έχετε να δείτε και εσείς φουλαρισμένο το ρεζερβουάρ εδώ και χρόνια. Το καταλαβαίνουμε απόλυτα λόγω των συνθηκών, όμως υπάρχει πολύ σημαντικός ρόλος που ΔΕΝ πρέπει να οδηγείτε ποτέ με λαμπάκι.
ADVERTISEMENT
Κι όμως, ανακαλούνται και Lamborghini για αστοχία υλικού!
Άμα τύχει σε κάποια έκτακτη περίσταση, τότε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα, όμως όταν η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι της ρεζέρβας γίνεται συνήθειο, τότε θα οδηγηθείτε με μαθηματική ακρίβεια στο συνεργείο.
Τί ζημιές προκαλούνται οδηγώντας με σχεδόν άδειο ντεπόζιτο;
- Αρχικά, όταν τα καύσιμα είναι πολύ λίγα, υπάρχει μεγάλη περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στην τρόμπα βενζίνης. Ο λόγος είναι πως μαζί με το καύσιμο είναι πολύ πιθανό να τραβήξει και μερικά σκουπίδια που έχουν συγκεντρωθεί στο κάτω μέρος του ντεπόζιτου. Εάν αυτό γίνει μερικές φορές, τότε ετοιμαστείτε για αλλαγή τρόμπας.
- Ακόμη πιο σοβαρή είναι η ζημιά από την ακανόνιστη και λάθος τροφοδοσία καυσίμου που γίνεται όταν λιγοστεύει το καύσιμο. Τραβώντας λιγότερο καύσιμο από όσο πρέπει, η καύση είναι ημιτελής με αποτέλεσμα να μπορεί να φτάσει άκαυστο καύσιμο στο σύστημα εισαγωγής καυσαερίων και να την πληρώσει ο (αρκετά ακριβός) καταλύτης.
- Τέλος, υπάρχει και η πιθανότητα το φλοτέρ καυσίμου να έχει κολλήσει και να δείχνει περισσότερο καύσιμο από όσο έχει το όχημα και ξαφνικά να σβήσει ο κινητήρας. Φανταστείτε να νεκρώσει το αμάξι ενώ κινείστε κανονικά και θεωρείτε πως έχετε ακόμη χιλιόμετρα;