Σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης ευρωπαίων κατασκευαστών αυτοκινήτων (ACEA), ο μήνας Οκτώβριος στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων παρουσίασε μείωση της τάξης του 7,8%, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα της περασμένης χρονιάς, που αντιστοιχεί σε 953.615 μονάδες, καθώς αρκετές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επέβαλαν και πάλι περιορισμούς για να περιορίσουν το δεύτερο κύμα της πανδημίας Covid-19.
Στο 10μηνο όμως Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2020 η μείωση αγγίζει το 26,8% στις αγορές της Ευρωπαϊκής Ένωσης, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο, που στη γλώσσα των αριθμών σημαίνει ότι ο δείκτης των καινούργιων αυτοκινήτων σταμάτησε στα 8.000.000 αυτοκίνητα.
Μην ξεχνάμε ότι ο Covid-19 ανάγκασε τα εργοστάσια να μειώσουν τις κατασκευές αυτοκινήτων και αλλά να τις σταματήσουν, καθώς οι προμηθευτές δεν ήταν σε θέση να διαθέσουν εξαρτήματα και ανταλλακτικά.
Από τις «δυνατές» αγορές της Ευρώπης, η χώρα που έχει δεχτεί τη μεγαλύτερη μείωση είναι η Ισπανία με – 36,8%, ακολουθεί η Βρετανία με -31%, η Ιταλία με -30,9%, η Γαλλία με -26,9% και η Γερμανία με -23,4%.
Ήδη βρισκόμαστε στον προτελευταίο μήνα του έτους και ο Covid-19 έχει αρχίσει και πάλι να δείχνει τις απειλητικές του διαθέσεις…