Περισσότερο στυλ, πλουσιότερος εξοπλισμός, αποδοτικότερο αλλά πάνω από όλα προσιτό. Αυτή είναι μια σύντομη περιγραφή για το ανανεωμένο Dacia Duster.
Στις σχετικές φωτογραφίες το βλέπετε με τη νέα πορτοκαλί απόχρωση ονόματι “Arizona Orange” που προστέθηκε στη παλέτα για το αμάξωμα του. Στην όψη του ανανεωμένου Duster παρατηρούμε τα Led φώτα ημέρας σχήματος κάθετου “Y” που είδαμε πρώτη φορά στο νέο Sandero.
Παρόμοιο σχήμα εφαρμόζεται και στη γρίλια της επανασχεδιασμένης χρωμιωμένης μάσκας, αλλά και στα πίσω φωτιστικά σώματα. Τα εμπρός φώτα είναι τύπου ECOLED, ενώ το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED. Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας.
Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.
Σύμφωνα με τη Dacia βελτιωμένη είναι η αεροδυναμική του ανανεωμένου Duster, χάρη στη νέα αεροτομή οροφή και τις νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών. Παράλληλα έχει μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές C02. Εξίσου διακριτικές είναι οι αλλαγές που έχουν γίνει στο εσωτερικό του Duster.
Αυτές αφορούν νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο (κατά 70 χλστ.) υποβραχιόνιο με βαθύ αποθηκευτικό χώρο, δυο επιπλέον θύρες USB για τους πίσω επιβάτες και μια μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία υποστηρίζει τα συστήματα πολυμέσων Media Display και το Media Nav.
Dacia Duster 1.0 TCe ECO-G: Συνεχίζει και όταν στερέψει η βενζίνη
Στις τετρακίνητες εκδόσεις του Duster υπάρχει το σύστημα 4×4 Monitor, το οποίο περιλαμβάνει υψόμετρο, κλισιόμετρο και πυξίδα. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι στις δικίνητες εκδόσεις και στις τετρακίνητες εκδόσεις η απόσταση από το έδαφος είναι 217 χλστ. και 214 χλστ. αντίστοιχα. Η γωνία ράμπας είναι 21°, προσέγγισης 30° και διαφυγής 34° (33° στις τετρακίνητες εκδόσεις).
Πάμε τώρα να δούμε τη γκάμα με τους βενζινοκινητήρες του προσθιοκίνητου Duster. Ο 1.0 TCe των 90 που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ο 1.3 TCe των 150 ίππων, ο οποίος πλέον συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων και ο 1.0 TCe 100 LPG που καταναλώνει εκτός από βενζίνη και υγραέριο κίνησης, ενώ συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Σημειώστε ότι η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.
Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 Blue dCi των 115 ίππων συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός ή σε όλους τους τροχούς.
Η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του ανανεωμένου Duster περιλαμβάνει προειδοποίηση τυφλών σημείων, υποβοήθηση στάθμευσης, υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα, προσαρμοζόμενη κατάβαση και τέσσερις εξωτερικές κάμερες.
Η αρχική τιμή του ανανεωμένου Duster στη χώρα μας διαμορφώνεται στα 15.990 ευρώ με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.
Ακολουθεί ο αναλυτικό τιμοκατάλογος.
Βενζίνη
- 1.0 TCe 90hp AMBIANCE 4×2 15.990
- 1.0 TCe 90hp SPORTIVE 4×2 17.180
- 1.0 TCe 90hp PRESTIGE 4×2 17.990
- 1.3 TCe 150hp PRESTIGE 4×2 EDC 21.490
Βενζίνη-Υγραέριο (LPG)
- 1.0 TCe 100hp AMBIANCE 4×2 LPG 15.990
- 1.0 TCe 100hp SPORTIVE 4×2 LPG 17.180
- 1.0 TCe 100hp PRESTIGE 4×2 LPG 17.990
Πετρέλαιο
- 1.5 Blue dCi 115hp AMBIANCE 4×4 21.710
- 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×2 19.950
- 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×4 23.570
- 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×2 20.880
- 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×4 24.650