Η λειτουργία Start-Stop εφοδιάζει όλα πλέον τα καινούργια αυτοκίνητα, σβήνοντας τον κινητήρα αυτόματα όποτε οι αισθητήρες δώσουν το ΟΚ. Είτε μας αρέσει σαν λειτουργία, είτε όχι, καταφέρνει να ρίξει αρκετά την κατανάλωση αλλά και τις εκπομπές ρύπων, καθώς σε φανάρια και σε ακινησία μποτιλιαρίσματος, ο κινητήρας σβήνει και δεν σπαταλά καύσιμο.
Ένα αυτοκίνητο με Start/Stop λειτουργία, χρειάζεται ακριβότερη μπαταρία;
Πότε όμως ΔΕΝ σβήνει ο κινητήρας, ακόμα και με την λειτουργία ενεργοποιημένη;
Σίγουρα θα έχετε παρατηρήσει πως ακόμα και αν έχετε ενεργοποιημένη την λειτουργία του, αρκετές φορές ο κινητήρας δεν θα σβήσει, ακόμα και αν οι συνθήκες δείχνουν οκ. Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιος αισθητήρας δεν έχει δώσει το οκ. Πότε δηλαδή;
Οι πιο συνηθισμένες αιτίες είναι:
- Ο κινητήρας δεν έχει «πιάσει» ακόμα σωστή θερμοκρασία
- Ο κλιματισμός είναι ενεργοποιημένος και η καμπίνας δεν έχει ακόμα την επιθυμητή θερμοκρασία
- Εάν το φίλτρο σωματιδίων του συστήματος εξαγωγής καυσαερίων είναι γεμάτο
- Η κλίση του δρόμου είναι πολύ απότομη
- Όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι είτε πολύ υψηλή είτε πολύ χαμηλή
- Εάν η πόρτα του οδηγού είναι ανοικτή
- Στα αυτόματα, εάν το κιβώτιο είναι στην επιλογή όπισθεν