Όπως και να το κάνουμε η ομάδα στην οποία ηγείται ο Christian Horner, και ανήκει στον Αυστριακό επιχειρηματία Dieter Mateschitz, βρίσκεται στο επίκεντρο.
Ο λόγος, το συγκλονιστικό φινάλε του περσινού παγκόσμιου πρωταθλήματος στην πίστα του Αμπού Ντάμπι όπου ο τίτλος στο πρωτάθλημα των οδηγών άλλαξε χέρια, στην τελευταία στροφή.
Διαβάστε ακόμα
Από τα «χέρια» του Hamilton στην αγκαλιά του Verstappen, με τον Βρετανό να βγάζει τόση χολή, που δεν παρουσιάστηκε στην επίσημη τελετή της FIA, απονομής των πρωταθλημάτων, ενώ διατηρεί σιγή ιχθύος εάν θα συνεχίσει να οδηγεί το 2022 ή όχι.
Ότι και να γίνει με τις αποφάσεις του Hamilton, το μονοθέσιο του Verstappen το 2022, η RB18, θα φέρει τον αριθμό «1» μετά από 8 χρόνια.
Η τελευταία φορά που η ομάδα από το Milton Keynes έφερε το Νο 1 ήταν το 2014, όταν ο Sebastian Vettel είχε κατακτήσει 4 συνεχή πρωταθλήματα.
Η RB18 όπως θα ονομάζεται το μονοθέσιο που θα οδηγήσουν οι Vertappen και Perez στο πρωτάθλημα του 2022 θα παρουσιαστεί στις 9 Φεβρουαρίου διαδικτυακά.
Να σημειωθεί οτι η ονομασία RB στα μονοθέσια ξεκίνησε το 2005 με την πρώτη Red Bull, την RB1, και συνεχίζεται μέχρι σήμερα.
Η μόνη χρονιά που δεν υπήρξε μια καινούργια RB ήταν το 2021 και αυτό γιατί τα μονοθέσια της περσινής χρονιάς ήταν μια βελτίωση των μονοθεσίων του 2020.
Ετσι η RB16 που ήταν το μονοθέσιο του 2020, έγινε το 2021 RB16B.
Έτσι το 2022 η ονομασία θα είναι RB18. Πάνω στο καινούργιο μονοθέσιο πλανάται μια φήμη ότι το αποτέλεσμα στο crash test δεν ήταν επιτυχημένο, με την ομάδα να σιωπά και να μην απαντά στα φήμες.
Μη ξεχνάμε ότι όλες οι ομάδες στο πλαίσιο των νέων κανονισμών δεν εκδηλώνονται και διατηρούν σιγή ιχθύος.
Τι γίνεται όμως με τους κινητήρες της Honda. Ο τίτλος της περασμένης χρονιάς λειτούργησε θετικά και όπως δείχνει το πράγμα η ιαπωνική εταιρία αναθεώρησε τις απόψεις της.
Να θυμηθούμε ότι η Honda είχε δηλώσει ότι θα φτιάξει μοτέρ ώστε να επιτρέψει στον Verstappen να διεκδικήσει τον τίτλο και να αποχωρήσει στο τέλος του 2021, δίνοντας στη Red Bull Powertrains το δικαίωμα να διαχειριστεί τα μοτέρ που κληροδότησε από την ιαπωνική εταιρεία.
Το αρχικό σχέδιο για την ομάδα με επικεφαλής τον Horner ήταν να παραλάβει τις πλήρεις μονάδες ισχύος για το 2022 (οι οποίες θα έχουν διαφορετικά καύσιμα, από αυτά προδιαγραφών E5 στα E10), μια σεζόν κατά την οποία η υποστήριξη της Honda στην πίστα θα ήταν σημαντική, πριν αφήσει ολόκληρη τη διοίκηση στα χέρια της Red Bull για τα επόμενα τρία χρόνια, έως το 2026 όπου θα υπάρξουν νέοι κανονισμοί σε ότι αφορά τα μοτέρ εν γένει.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες λοιπόν ο Helmut Marko επιβεβαίωσε την απόφαση της Honda να συνεχίσει να κατασκευάζει μονάδες ισχύος για την ομάδα στην Ιαπωνία μέχρι το 2025, χωρίς η Red Bull Powertrains να επεμβαίνει.
Αυτό από την άλλη αφήνει χώρο και χρόνο στην Red Bull Powertrains για ανοικτό επίπεδο συνομιλιών με νέους κατασκευαστές που θέλουν να δώσουν το παρόν στη Formula 1.
Ενας από αυτούς τους κατασκευαστές είναι και η Porsche που βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο διαπραγματεύσεων με τη Red Bull, η οποία θα διαθέσει το τμήμα Red Bull Powertrains με αντάλλαγμα την αποκλειστική προμήθεια κινητήρων από το 2026, σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς γύρω από τις μονάδες ισχύος.