Το ερώτημα είναι, η τεχνολογία θα συναντά την αυτοκίνηση ή η αυτοκίνηση θα είναι πλέον μέρος της τεχνολογίας;
Όσο περνάνε τα χρόνια, κάθε νέο μοντέλο είναι περισσότερο τεχνολογία και softwares παρά μηχανικά μέρη. Πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ξοδεύουν αρκετά δις. ευρώ για να εκσυγχρονιστούν και να «πιάσουν» την επόμενη τεχνολογία πρώτοι. Μήπως όμως έχουν προβάδισμα οι ήδη κολοσσοί της τεχνολογίας;
Η Apple μέχρι το 2024 θα έχει παρουσιάσει ένα πλήρως αυτόνομο και με τεράστια (όπως ισχυρίζεται ) αυτονομία αυτοκίνητο, το «Project Titan». Με νέο design μπαταριών, μπορεί να μειώσει και το κόστος αλλά και να αυξήσει το ωφέλιμο φορτίο, ενώ παράλληλα έχει ήδη επενδύσει σε μία νέα κατηγορία μπαταριών, (αντί λιθίου), με βασικό στοιχείο το φωσφορικό σίδηρο. Φυσικά για τα μη τεχνολογικά μονοπάτια και μέρη του οχήματος θα συνεργαστεί με μεγάλα ονόματα του χώρου, καθώς αποτελεί και την πρώτη της απόπειρα.
Η Google μέσω της Waymo έκανε την είσοδο της στον χώρο της αυτοκίνησης το 2009. Με ένα αυτόνομο όχημα το οποίο μάλιστα χρησιμοποιήθηκε και σαν ταξί, είδε τις μετοχές της να μπαίνουν στο αυτοκινητιστικό χρηματιστήριο. Το πρωτότυπο τους έχει διανύσει ήδη 700.000χλμ. όλα χωρίς οδηγό και όλα απροβλημάτιστα.
Το ερώτημα είναι, η τεχνολογία θα συναντά την αυτοκίνηση ή η αυτοκίνηση θα είναι πλέον μέρος της τεχνολογίας; Γιατί αν ισχύει το δεύτερο, τότε οι κολοσσοί θα έχουν τον πρώτο λόγο.