Μετά από 9 Ειδικές Διαδρομές συνολικού μήκους 65.94 χλμ. στο τέλος του αγώνα οι Καμπεντέλι- Καντόν(πρώτη φορά στο τιμόνι Volkswagen Polo R5) και Μπουλάντσα-Ντερ(Skoda Fabia R5) έφτασαν στη ράμπα του τερματισμού ακριβώς με ίδιο χρόνο 50’11’’.
Δύο νικητές; Όχι έτσι αλλά κάπως έτσι με τρίτους τους Αντρεούτσι-Πινέλι(Citroen C3 R5) οι οποίοι τέθηκαν εκτός καθώς ο περιοριστής αέρας στο turbo δεν ήταν σύμφωνα με τους κανονισμούς.
Έτσι τα κύπελλα του τρίτου της γενικής κατάταξης πήγαν στους Τσέκολι-Καπολόνγκο (Hyundai i20 R5) με τέταρτους τους Σκάντολα-Ντ’ Αμόρε (Hyundai i20 R5), πλήρωμα που παρά το γεγονός ότι ήταν ταχύτερο στις 6 από τις 9 Ειδικές Διαδρομές ένα μηχανικό πρόβλημα τους έριξε πίσω σε θέσεις.
Από μια Ειδική Διαδρομή κέρδισαν οι Καμπεντέλι-Καντόν, Αντρεούτσι-Πινέλι, και Μπουλάντσα-Ντερ.
Η απονομή δεν έγινε με χαιρετούρες και αγκαλιές, λόγω του πρωτοκόλλου υγιεινής, αλλά από απόσταση με τους οργανωτές να φωνάζουν τους νικητές και να παίρνουν μόνοι τους τα έπαθλα.
Περισσότερες φωτογραφίες εδώ
Δείτε το video