Σε μια ωραία εκδήλωση στις εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz Ελλάς, o πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Γιάννης Καλλίγερος μαζί με τον διευθυντή μαρκετινγκ Παναγιώτη Ριστώνη αποκάλυψαν τα δύο νέα ηλεκτρικά μοντέλα που μόλις έφτασαν στη χώρα μας.
Πρώτη γεύση λοιπόν από την EQB που ανήκει στην κατηγορία των SUV και την EQS που ανεβάζει πολύ ψηλά τον πήχη στα πολυτελή e-cars…
Μάλιστα ο κ. Καλλίγερος ήταν αποκαλυπτικός τονίζοντας ότι η Mercedes θα συνεχίσει την εξέλιξη των θερμικών κινητήρων έως το 2025, καθώς από το 2030 το «αστέρι» περνάει στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη εποχή.
Σε αυτά τα 8 χρόνια, μέχρι το 2030 δηλαδή, η Mercedes-Benz θα επενδύσει 40 δις ευρώ για την ανάπτυξη επιβατικών αυτοκινήτων και ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς τα βαριά επαγγελματικά οχήματα της Mercedes ανήκουν πλέον σε άλλο κλάδο της γερμανικής εταιρίας σύμφωνα με τις νέες οργανωτικές αλλαγές στη μητρική εταιρία.
Η Mercedes E-Class γίνεται ηλεκτρική. Αυτή είναι η εντυπωσιακή EQE
Από αυτή την επένδυση ένα μεγάλο μέρος της επένδυσης θα πάει στην ανέγερση 8 Giga factories για την κατασκευή μπαταριών, που σημαίνει ότι το 2030 η Mercedes-Benz θα έχει 9 Giga Factories.
Eτσι λοιπόν η Mercedes θα αναπτυχθεί σε αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα με τα εξής μοντέλα: EQA, EQB, EQC, EQE, EQE SUV, EQS, EQS SUV, EQV, EQT, από το 2024 το EQG ενώ στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης θα είναι και η Smart.
Επίσης οι ξεχωριστές σειρές των μοντέλων G, AMG και Maybach θα έχουν στην οικογένειά τους ηλεκτρικά μοντέλα.
Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μοντέλα που αποκαλύφθηκαν στις εγκαταστάσεις της Mercedes-Benz Ελλάς, τα οποία η πρώτη τους παγκόσμια παρουσίαση έγινε στην έκθεση του Μονάχου αρχές Σεπτεμβρίου.
Το ένα μοντέλο ήταν η EQB, σε SUV γραμμή σε λευκό χρώμα με χρυσές ζάντες και το άλλο η εντυπωσιακή limo των 5 μ. σε χρώμα μαύρο.
Η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα που αποκαλύπτεται η EQB όπου εκδόσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά και τιμές για το 7θέσιο SUV αναμένονται τον μήνα Νοέμβριο.
Όσο για την EQS, τη βλέπεις και κάνεις ένα βήμα πίσω.
Εντυπωσιακό αυτοκίνητο, με αυτή την μάσκα, και ακόμα πιο εντυπωσιακό το εσωτερικό όπου όλη η επιφάνεια του ταμπλό αποτελείται από τρείς ενωμένες οθόνες, με αυτή του συνοδηγού να είναι 12.3 ιντσών ώστε να «παίζει» μόνος του…, ενώ να μην παραλείψουμε Burmester surround sound system με τα 15 ηχεία που μετατρέπει το εσωτερικό σε αίθουσα μουσικής με τα 710 watts.
Άραγε πόσο χρόνο θα χρειαστεί ο σοφέρ (γιατί ο ιδιοκτήτης δε θα καθίσει ποτέ πίσω από το τιμόνι) για να μάθει όλες αυτές τις λειτουργίες που MBUX Hyperscreen, της γερμανικής limo με τα 784 χλμ. αυτονομίας και με ενεργητική τετραδιεύθυνση που στρίβουν τους πίσω τροχούς από 4.5 έως 10 μοίρες.
Οι τιμές της EQS ξεκινούν από τα 130.000 ευρώ, η μαύρη των φωτογραφιών από τα 160.000 ευρώ με τη λίστα με τις παραγγελίες να έχει ανοίξει, αλλά η παράδοση είναι ένα ζήτημα καθώς έχουν «πέσει» με τα «μούτρα» σεΐχηδες και πρίγκιπες για να την αποκτήσουν αλλά με την έλλειψη των microchips η παράδοση είναι ένα ζήτημα…
Για αυτό υπομονή σε ο,τι έχει να κάνει με την υπερπολυτελέσταση EQS…