Το ραντεβού με τη νέα Toyota GR86 στην πίστα Fuji International Speedway ήταν στις 28 Οκτωβρίου.
Μια ξεχωριστή ημέρα για τους σπορτίφ Γιαπωνέζους καθώς η πρόσκληση της Toyota ήταν να οδηγήσουν στη φημισμένη πίστα της Ιαπωνίας το νέο σπορ μοντέλο, το GR86.
Mάλιστα είχε φέρει και τον ανταγωνιστή. Το επίσης νέο Subaru BRZ.
H Τoyota δείχνει τη δύναμη της επενδύοντας υπέρογκα ποσά για έρευνα και τεχνολογία
Nα υπενθυμίσουμε ότι τον Σεπτέμβριο του 2019, η Toyota και η Subaru συνήψαν μια νέα επιχειρηματική συνεργασία με στόχο την ανάπτυξη από κοινού νέων μοντέλων σε διαφορετικές κατηγορίες.
Το πρώτο αποτέλεσμα ήταν τα σπορ Toyota GT86 και Subaru BRZ με ίδια μηχανικά μέρη και σχεδιαστικές αλλαγές ελάχιστες ώστε να ξεχωρίζει κατά κάποιον τρόπο το ένα αυτοκίνητο από το άλλο, ενώ το δεύτερο αποτέλεσμα έρχεται στο πνεύμα της εποχής με σχήμα SUV.
Αμιγώς ηλεκτροκίνητα, με την ονομασία bZ4X για την Toyota και Solterra για τη Subaru.
Eπιστροφή όμως στη Toyota GR86, που και αυτό το μοντέλο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru BRZ, και είναι το τρίτο αποτέλεσμα της συνεργασίας.
Ωστόσο, η Toyota εστίασε στο να προσφέρει τη μοναδική αίσθηση οδήγησης ενός οχήματος με τα αγωνιστικά χαρακτηριστικά GR, όπως ενθουσιασμό, συγκίνηση, τη χαρά της σπορ οδήγησης μέσα από τη γραμμική απόκριση του κινητήρα και την οδική συμπεριφορά.
Για αυτό ακριβώς το κοντέρ είναι ψηφιακό με χρονόμετρο ώστε να ξέρει ο οδηγός το χρόνο του σε κάθε γύρο στην πίστα, όπως επίσης και τις πλευρικές δυνάμεις που δέχεται το αυτοκίνητο όταν φρενάρει, ή όταν επιταχύνει, ακόμα και όταν στρίβει με full γκάζι.
Η Toyota GR86 όπως και το Subaru BRZ φέρουν επίπεδο ατμοσφαιρικό κινητήρα 2.4 λίτρων (2λιτρος στις πρώτες γενιές) απόδοσης 235 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με την κίνηση στους πίσω τροχούς, συνεχίζοντας έτσι την παράδοση των real sports cars μερικών 10ετιών πριν.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής δηλώνει ότι το GR86 για τα πρώτα 100 χλμ. από στάση σταματούν τα χρονόμετρα στα 6.3 δευτ. έναντι 7.4 του GT86.
Oι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα MacPherson για μπροστά και διπλά ψαλίδια για πίσω, με δύο εξατμίσεις σωστά μπουριά…