Το πρώτο της αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο παρουσίασε η Proton από την Μαλαισία, το οποίο ονομάζεται e.MAS 7.
Στην πραγματικότητα βέβαια πρόκειται για το ανανεωμένο Galaxy E5 της κινέζικης Geely. Το «νέο» e.MAS 7 βασίζεται στην αρχιτεκτονική Global Intelligent New Energy Architecture (GEA) της Geely, έχει μήκος 4.615 χλστ. και μεταξόνιο 2.750 χλστ.
Οι γραμμές του είναι απλές και «καθαρές», έχει φωτιζόμενη κλειστού τύπου μάσκα, αεροδυναμικά σχεδιασμένες ζάντες, «χωνευτές» χειρολαβές θυρών και Led πίσω φώτα που επικοινωνούν μεταξύ τους, ενώ η παλέτα για το αμάξωμά του περιλαμβάνει συνολικά πέντε αποχρώσεις για το αμάξωμα. Αν εντοπίζετε σχεδιαστικές ομοιότητες με τις Porsche Cayenne και Macan, να σας πούμε ότι δεν είστε οι μόνοι.
Στο εσωτερικό του e.MAS 7 συναντάμε μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, μικρότερο ψηφιακό πίνακα οργάνων, υπερυψωμένη βάση κεντρικής κονσόλας και πολυλειτουργικό τιμόνι δυο ακτίνων.
Στα τεχνικά χαρακτηριστικά του e.MAS 7, ο εμπρός τοποθετημένος ηλεκτροκινητήρας, απόδοσης 215 ίππων και 320 Nm ροπής, επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δευτ. Προσφέρεται με μπαταρία χωρητικότητας 49,52 ή 60,22 kWh, με αυτονομία 345 και 410 χλμ. αντίστοιχα (μετρήσεις WLTP).
Σύμφωνα με την Proton η μπαταρία διατηρεί μια κατάσταση υγείας 90,5% μετά από 921 πλήρεις κύκλους φόρτισης, που ισοδυναμεί με 400.000 χλμ. Το ατού του e.MAS 7 είναι η προσιτή τιμή του, η οποία ξεκινάει από 109.800 Ρινγκίτ Μαλαισίας (περίπου 23.470 ευρώ).