Μέσα από τρία νέα τελικά σκίτσα, η Volkswagen μας δίνει μια ακόμα σχεδιαστική πρόγευση του επερχόμενου Amarok.
Η εξωτερική του εικόνα πάντως δείχνει ότι έχει ακολουθήσει την εξελικτική οδό. Παρατηρήστε την αλουμινένια ποδιά σε σχήμα “X” στη βάση του εμπρός προφυλακτήρα, το μυώδες καπό, τα off-road ελαστικά των μεγάλων τροχών, το διπλοκάμπινο αμάξωμα, τα πλευρικά σκαλοπάτια, τα τονισμένα και πιο τετραγωνισμένα φτερά, τα Led φωτιστικά σώματα και το όνομα Amarok που αναγράφεται με κεφαλαία γράμματα στην πόρτα της καρότσας.
Πότε όμως θα ζωντανέψει η σιλουέτα του από το χαρτί των σκίτσων και θα αποκτήσει μεταλλική μορφή μπαίνοντας στη γραμμή παραγωγής; Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία η κατασκευή του νέου Amarok έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει σε λίγους μήνες. Το λανσάρισμα του σε παγκόσμιο επίπεδο θα αρχίσει μετά το καλοκαίρι, ενώ στην ελληνική αγορά εκτιμάται ότι θα κάνει απόβαση αρχές του 2023.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι η καριέρα του Amarok στην κατηγορία των pickup ξεκίνησε το 2010, ενώ οι συνολικές του πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ξεπερνούν τις 815.000 μονάδες. Το όνομά του προέρχεται από τη γλώσσα των Ινουίτ, ιθαγενών της Βόρειας Αμερικής και σημαίνει «λύκος».
Διαβάστε ακόμα
Σύμφωνα με τη Volkswagen ο σκληροτράχηλος χαρακτήρας του Amarok θα ενισχυθεί, ενώ θα είναι πιο ικανό σε off-road προκλήσεις, καθώς έχει αυξηθεί η απόσταση του από το έδαφος. Παράλληλα όμως θα είναι και ένας ικανός μεταφορέας, αφού στην καρότσα του μπορεί να φορτωθεί- ανάμεσα στα περιβλήματα των τροχών-μια ευρωπαλέτα, ενώ τα φορτία θα μπορούν να προσδεθούν με ασφάλεια.
Σχετικά με τις εξωτερικές του διαστάσεις γνωρίζουμε προς το παρόν ότι θα είναι μεγαλύτερο σε μήκος κατά 10 εκατοστά σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο, φτάνοντας πλέον στα 5,35 μέτρα, ενώ έχει αυξηθεί και το φάρδος του.
Στο εσωτερικό του υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων, μεγάλη οθόνη αφής κάθετα τοποθετημένη και επανασχεδιασμένο τιμόνι. Βελτιωμένοι θα είναι οι χώροι για τα πόδια των πίσω επιβατών, ενώ πρόοδος έχει συντελεστεί σε τομείς όπως η άνεση και η συνδεσιμότητα. Κάτω από το εμπρός καπό του θα τοποθετηθεί ένα V6 TDI πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος υπόσχεται άφθονη ροπή και δύναμη ρυμούλκησης.