Ο Κρίστιαν Χόρνερ, επικεφαλής της ομάδας ανακοίνωσε ότι η Red Bull Racing στις εγκαταστάσεις της στο Μίλτον Κέις στην Αγγλία εξελίσσει ένα αντίστοιχο σύστημα με το DAS που χρησιμοποιεί η Mercedes.
O Χόρνερ μετά την πρεμιέρα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος στην Αυστρία ήταν ιδιαίτερα αποκαλυπτικός τονίζοντας τα εξής:
«Ο κανονισμός είναι περίπλοκος και χρειάζεται σαφήνεια η ερμηνεία του για ότι έχει να κάνει με το DAS»
H FIA ανακοίνωσε ότι είναι νόμιμο μετά τις πρώτες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής με τον λόγο ότι δεν επηρεάζει τις αναρτήσεις και την αεροδυναμική.
Πάνω σε αυτό ο Χόρνερ τόνισε ότι η ομάδα με τους μηχανολόγους και τους τεχνικούς μελετάνε και αναλύουν μια παρόμοια λύση, αλλά η όλη διαδικασία είναι αρκετά περίπλοκη και ο χρόνος σύντομος για την όλη εξέλιξη με τη Mercedesνα εξελίσσει το σύστημα αυτό δύο χρόνια.
Να θυμηθούμε ότι η R.B. Aston Martin στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος «έφυγε» (σε εισαγωγικά καθώς κι ο δεύτερος γύρος στην ίδια πίστα θα διεξαχθεί στις 12 Ιουλίου) με μηδέν βαθμούς καθώς ο Φερστάπεν εγκατέλειψε από ηλεκτρικό πρόβλημα στον 11ο γύρο και ο Άλμπον ύστερα από την επαφή που είχε με τον Χάμιλτον, κάτι το οποίο τον οδήγησε στην εγκατάλειψη.