Τελικά μετά την οπισθοχώρηση των McLaren και Williams μόνο η Ferrari και η Renault άσκησαν έφεση κατά της απόφασης της FIA σχετικά με τους αεραγωγούς των φρένων που αντιγράφηκαν από τη Mercedes W10 (του 2019) και χρησιμοποιήθηκαν στη φετινή Racing Point RP20.
H McLaren που από το 2021 επιστρέφει στη Mercedes για τα μοτέρ, έκανε πίσω την τελευταία στιγμή ανακοινώνοντας τα εξής: ««Η McLaren σέβεται τις αποφάσεις της Ferrari και της Renault να συνεχίσουν τις προσφυγές τους και θα τις παρακολουθήσει με ενδιαφέρον, αλλά αποφάσισε να μην ασκήσει έφεση για τις αποφάσεις των αγωνοδικών της FIA σε σχέση με τη διαμαρτυρία της Renault εναντίον της Racing Point. Η ομάδα χαιρέτισε τις αποφάσεις των αγωνοδικών και, το σημαντικότερο, η FIA έδειξε ότι οι παραβιάσεις των κανόνων θα διερευνηθούν και θα τιμωρηθούν. Επιπλέον, η McLaren χαιρετά πολύ θετικά το γεγονός ότι η FIA θα αποσαφηνίσει περαιτέρω τους κανονισμούς για την προστασία του θεσμού. Eτσι θα περιοριστούν στο μέλλον τα αντίγραφα των μονοθεσίων. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω και μια ευρεία άποψη όλων των συνθηκών η McLaren δεν θα συνεχίσει με έφεση σε αυτή την περίπτωση ».
Το ίδιο έκανε και η Williams που και αυτή χρησιμοποιεί κινητήρες Mercedes. Όλες δηλαδή οι ομάδες που χρησιμοποιούν κινητήρες Mercedes, ή που πρόκειται να χρησιμοποιήσουν (και η Racing Point «τρέχει» με κινητήρες της γερμανικής εταιρίας) δεν συμμετέχουν στην έφεση κατά της απόφασης.
Θεατές λοιπόν McLaren και Williams που προσαρμόστηκαν στις αποφάσεις, αντί να διαδραματίσουν άμεσο ρόλο στην εξέλιξη των κανονισμών που έχει να κάνει με το copy-paste των μονοθεσίων.
Ξεκίνησαν λοιπόν οι διαμάχες, αλλά το πιο σημαντικό είναι το που θα καταλήξουν.
Να θυμίσουμε ότι στη Racing Point της έχουν αφαιρεθεί ήδη 15 βαθμοί (7.5 βαθμοί για κάθε μονοθέσιο), αλλά εξακολουθεί να συμμετέχει χωρίς αλλαγές στο σύστημα των φρένων που πυροδότησε την κατάσταση.