Πρώτα από όλα, γιατί να αποτελεί «όνειρο» το ράλι Ακρόπολις και η διεξαγωγή του.
Οι λόγοι είναι δύο.
Ο πρώτος είναι ότι το Ράλι Ακρόπολις από το 2013 αποτελεί παρελθόν από τα μεγάλα σαλόνια του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι και η επιστροφή του μοιάζει σαν όνειρο στις καρδιές των φιλάθλων.
Ράλι Ακρόπολις: Ξεκίνησαν ο εργασίες
Και το όνειρο όπως όλα δείχνουν το κάνει πραγματικότητα
ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης. Ο κ. Αυγενάκης έχει ασχοληθεί τόσο πολύ με την επαναφορά του Ράλι Ακρόπολις στα σαλόνια του WRC, έχοντας ξεπεράσει τα όποια προβλήματα.
Να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στέλεχος κυβέρνησης έχει ασχοληθεί (και ασχολείται) τόσο ενεργά για το Ράλι Ακρόπολις.
Ο δεύτερος είναι ότι για το 2021 το Ράλι Ακρόπολις είναι αμοιβό στο πρόγραμμα.
Που σημαίνει ότι πρέπει να ματαιωθεί ένας αγώνας ο οποίος βρίσκεται ήδη στο πρόγραμμα και να «χωθεί» στη θέση του το ράλι Ακρόπολις.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι λόγω Covid-19 το ράλι Σαφάρι (Κένυα, τον Ιούνιο) και το ράλι Χιλής (Σεπτέμβριος) είναι θέμα ημερών να ανακοινωθεί η ματαίωσή τους. Αυτά βάση πληροφοριών, επαναλαμβάνουμε καθώς δεν ξέρουμε πως η πανδημία θα απλώσει και πάλι τα πλοκάμια της.
ΟverFM
Αλλά μέχρι να υπάρξει κάτι επίσημο, στο ραδιόφωνο του OverFm στους 104,9 και στην εκπομπή OverDrive by motori.gr φιλοξενήθηκε ο εκπρόσωπος Τύπου της Οργανωτικής Επιτροπής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, Νίκος Τσάδαρης
Στη συνέντευξη δημοσιοποιήθηκε ότι, η Επιτροπή εργάζεται πυρετωδώς για να ετοιμάσει φάκελο με πλήρη στοιχεία αναφορικά με την περιοχή που θα φιλοξενήσει το Ράλι Ακρόπολις, εφόσον κληθεί να αντικαταστήσει κάποιον από τους αγώνες που είναι προγραμματισμένοι το 2021.
Ήδη, οι ενδιαφερόμενες Περιφέρειες έχουν ξεκινήσει τις διαβουλεύσεις προκειμένου να διεκδικήσουν την φιλοξενία του Εθνικού μας αγώνα, γεγονός που δεικνύει τη σημασία του αγώνα στην οικονομία (τρομερός ο τζίρος σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καύσιμα και αγαθά από τους συμμετέχοντες) αλλά και στην φήμη της κάθε περιοχής.
Από την πλευρά της, η Επιτροπή έχοντας κάνει αναγνώριση Ειδικών Διαδρομών τόσο στην περιοχή της Στερεάς Ελλάδας όσο και σε αυτήν της Πελοποννήσου, συγκροτεί ταχύτατα τον σχετικό φάκελο, ώστε να υπάρχουν όλα τα δεδομένα τη στιγμή που θα ληφθεί η απόφαση.
Βασικός στόχος όλων παραμένει η επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και σε δεύτερο χρόνο η επιλογή της περιοχής που θα φιλοξενηθεί.
Σε κάθε περίπτωση, βαρύνουσα σημασία στην τελική απόφαση θα έχει η άποψη των ανθρώπων της FIA και του WRC Promoter, που αναμένονται προσεχώς στην Ελλάδα.
Θεωρούμε δεδομένο ότι η εκκίνηση θα δοθεί κάτω από τον Ιερό Βράχο όπως γινόταν παλιά, στο πλακόστρωτο που υπάρχει σήμερα, και όχι στην μικρή πλατεία όπου συγκεντρώνονται τα τουριστικά λεωφορεία.