Στο ράλι Dévoluy Hivernal οι Γκριάζιν-Αλεξαντρόφ οδηγώντας για πρώτη φορά Citroen C3 Rally2, ήταν νικητές του χειμερινού αγώνα για τρίτη συνεχή χρονιά.
Ήταν ένας αγώνας-προετοιμασία– για την πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, τον Ιανουάριο στο Μόντε Κάρλο.
Ράλι Dévoluy Hivernal: Χιονισμένες οι περισσότερες Ειδικές Διαδρομές
Οι συνθήκες ήταν ακριβώς όπως στο Μόντε Κάρλο, με χιόνι και πάγο και ο Γκριάζιν βρήκε αμέσως τα «πατήματα» του, κερδίζοντας μάλιστα τις 9 από τις 10 Ειδικές Διαδρομές, «αφήνοντας» και μια στον Ροσέλ, που μαζί του θα αποτελούν το οδηγικό δίδυμο της Citroen Racing στο WRC, στην κατηγορία WRC2.
Η διαφορά των δύο με τα λευκά για την περίπτωση Citroen C3 Rally2 ήταν στον τερματισμό 1:28.2 ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισαν οι Μπέφα-Γκάρι με Hyundai i20 Rally2, 2:48.2 πίσω από τον δεύτερο.
Ήταν μια «prova generale» της γαλλικής ομάδας, αλλά τα βλέμματα ήταν «καρφωμένα» στον πλοηγό με το «0» στις πόρτες που δεν ήταν άλλοι από τος Παγιάρι-Μαλκόνεν με το Toyota Yaris Rally2, στην πρώτη εμφάνιση του αυτοκινήτου σε αγώνες.
Μπορεί να είχε χρέη πλοηγού, αλλά και για το ιαπωνικό αυτοκίνητο ήταν μια δοκιμή σε συνθήκες αγώνες, αφού το αυτοκίνητο θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση σε αγώνες, στην πρεμιέρα του WRC 2024, τον Ιανουάριο, στο ράλι Μόντε Κάρλο, με τον αγωνιστικό διευθυντή της Toyota Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, να δηλώνει ότι ο στόχος είναι να εμφανιστούν 5 Yaris Rally2 στο Μόντε Κάρλο.
Με τον Παγιάρι να θεωρείται ότι αυτός θα είναι η αιχμή του δόρατος, και με τους δύο Ιαπωνέζους στην ομάδα, ποιοι να είναι άραγε οι άλλοι δύο οδηγοί που θα συμπληρώσουν το παζλ.
Να είναι ο Λεφέβρ που το οδήγησε πριν λίγες ημέρες σε διαδρομές της Νότιας Γαλλίας στις Άλπεις. Ο Χάνινεν (φίλος του Λάτβαλα) ο οποίος έχει πάρει μέρος στην εξέλιξη, όπως και ο Μικ.
Τα δεδομένα πάντως είναι στο σκληρό δίσκο των υπολογιστών και οι τεχνικοί δουλεύουν νυχθημερόν τόσο για τη Citroen, όσο και για την Toyota.
Και μην ξεχνάμε ότι η πρώτη εντύπωση είναι αυτή που μένει…
Δείτε το βίντεο: