Οι Ροβάνπερα – Χάλτουνεν κρατούν άνετα την πρώτη θέση.
Στο 2ο σκέλος του ράλι Εσθονίας, ο Κάλε Ροβάνπερα έκανε ένα μεγάλο βήμα, που τον έφερε πιο κοντά στην 5η του φετινή νίκη.
Ο νεαρός οδηγός οδηγεί γρήγορα και σοφά, χωρίς να αφήσει περιθώριο στους αντιπάλους του, να τον πλησιάσουν ή να πιστέψουν οτι μπορεί να τα καταφέρουν.
Μόνος αντίπαλος του 21χρονου Φινλανδού είναι ο εαυτός του.
Στο 2ο σκέλος, ειδικά ο Ροβάνπερα κέρδισε 7 ειδικές διαδρομές ρίχνοντας στην απελπισία τον team mate του Έλφιν Έβανς, που κάνει ότι μπορεί να ανακτήσει την πρώτη θέση.
Από τη στιγμή, που ο Κάλε πήρε τα ηνία του αγώνα, δεν άφησε το περιθώριο σε κανέναν να τον αμφισβητήσει. Η διαφορά του από το 1ο σκέλος το βράδυ, που ήταν στα 11,7 δευτερόλεπτα, αυξήθηκε σήμερα στα 29,1. Μάλιστα στην πρώτη σημερινή ειδική διαδρομή, ο Ροβάνπερα δεν τα πήγε καλά δίνοντας την αίσθηση στον Έβανς, οτι μπορούσε να κλείσει την ψαλίδα. Ο Κάλε όμως, ήταν άπιαστος στη συνέχεια. Όσο για την πρώτη Ειδική Διαδρομή, που την έχασε δήλωσε απλά πως ….”κοιμόταν”.
Στο πρωϊνο 2ο σκέλος οι εναλλαγές βροχής και ήλιου πρόσθεσαν μια ακόμα δυσκολία στους πολύ γρήγορους δρόμους, ενώ το απόγευμα οι βαθιές αυλακώσεις από το πρώτο πέρασμα και οι πιο έντονες βροχές ήταν μια ακόμα πρόκληση για τους οδηγούς.
Όλα αυτά βέβαια ήταν δύσκολα για τους κοινούς θνητούς, γιατί για τον οδηγό της Toyota Κάλε Ροβάνπερα δεν ήταν «τίποτα το ιδιαίτερο», όπως είπε παραμένοντας ατάραχος.
«Ένιωθα ότι οδηγούσαμε καλά και πιέζαμε αρκετά δυνατά όλη την ώρα, ενώ εξακολουθούσαμε να διαχειριζόμαστε το ρίσκο», εξήγησε ο Ροβάνπερα. «Δεν θα έλεγα ότι οδηγούμε ή πιέζουμε πέρα από το όριο. Δεν χρειάζεται να πιέσω το αυτοκίνητο και τα λάστιχα σε δύσκολα σημεία».
Οι πέντε ταχύτεροι χρόνοι του Ουαλού στις Ειδικές Διαδρομές την Παρασκευή, που τον οδήγησαν σχεδόν 20 δευτερόλεπτα στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα, έγιναν σήμερα μια μακρινή ανάμνηση. Μάλιστα παραδέχθηκε πως, το να ανακτήσουν την πρώτη θέση από τον Ροβάνπερα στο τελευταίο σκέλος είναι κάτι απίθανο.
«Ρεαλιστικά είναι μια μεγάλη διαφορά για ένα τόσο γρήγορο ράλι», είπε ο Έβανς «Σήμερα το απόγευμα δεν είχα απάντηση, όλη μέρα δεν είχα για να είμαι δίκαιος. Ήταν πολύ, πολύ καλός».
Τα παιδιά της Hyundai i20, Οτ Τάνακ και Τιερί Νεβίλ ήταν τρίτοι και τέταρτοι αντίστοιχα, συνεχίζοντας τη σημερινή μέρα χωρίς τα δράματα της Παρασκευής. Οι Τάνακ-Γιαρβέογια ήταν 42,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Έβανς και σχεδόν 70 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Νεβίλ. Ο Βέλγος μάλιστα κληρονόμησε τη θέση, όταν ο Λάπι αναγκάστηκε να αλλάξει τον τροχό του Yaris, μετά από μια άτσαλη προσγείωση σε ένα από τα πολλά άλματα του αγώνα.
Μάλιστα ο Νεβίλ έκανε ένα τόσο ήσυχο αγώνα, καθώς δεν δεχόταν πίεση από τον Κατσούτα – που ήταν σταθερά στην 5η θέση – που είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει διαφορετικές ρυθμίσεις στο i20.
Πίσω από τον Κατσούτα ήταν στην 6η θεση ο Φορμό με το Puma, ενώ ο Λάπι μετά το πρόβλημα με τον τροχό του αυτοκινήτου του, έπεσε στην 7η θέση. Ο Λουμπέ ήταν όγδοος παίρνοντας τη θέση του Γκρίνσμιθ, ο οποίος άλλαξε επίσης τροχό μετά από άλμα.
Τέλος τη δεκάδα συμπλήρωσε ο εξαιρετικός Αντρέας Μίκελσεν, που είναι πρώτος στην κατηγορία WRC2, με το Skoda Fabia.
Το τελευταίο σκέλος της Κυριακής είναι το συντομότερο, αλλά εξακολουθεί να περιλαμβάνει 77,98 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Ο αγώνας θα τελειώσει με την Power Stage, όπου οι οδηγοί θα τα δώσουν όλα για τους έξτρα βαθμούς. Μείνετε συντονισμένοι, ο αγώνας έχει ακόμα μια μέρα, με έξι πονηρές Eιδικές Διαδρομές (τρείς επαναλαμβανόμενες). Θα παραμείνει ατάραχος ο Ροβάνπερα κερδίζοντας ακόμα έναν αγώνα και τι θα είναι αυτό που μπορεί να του ταράξει την ηρεμία;
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2oυ ΣΚΕΛΟΥΣ1
- Ροβάνπερα – Χάλτουνεν Yaris Rally1 2:07:53.0
2 Έβανς – Μάρτιν Yaris Rally1 +29.1
3 Τάνακ-Γιαρβέογια i20 Rally1 +42.4
4 Νεβίλ-Γουίτακε i20 Rally1 +1:08.8