Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν ένα πιο γρήγορο Yaris Rally1 για το Ράλι Εσθονίας.
Μετά το κυριαρχικό 1-2-3-4 στο Ράλι Σάφαρι, η ομάδα της Toyota δεν επαναπαύθηκε στις δάφνες της.
Αμέσως μετά τη νίκη στην Αφρική ετοίμασαν ένα πιο γρήγορο – όπως λένε από ποτέ – Yaris Rally1 για να αγωνιστούν στα επόμενα ταχύτατα ράλι του παγκόσμιου ημερολογίου, αρχής γενομένης από το Ράλι Εσθονίας (14 – 17 Ιουλίου), καθώς ακολουθούν αυτό της Φινλανδίας και το ασφάλτινο του Βελγίου.
Στο Yaris Rally1 έγινε αναβάθμιση κινητήρα και αεροδυναμικής και δείχνει πανέτοιμο για τα άλματα και τους γρήγορους δρόμους της Εσθονίας αλλά και της Φινλανδίας.
Ο λόγος για την αλλαγή, σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της ομάδας , Τομ Φόουλερ είναι απλός.
«Το Hyundai είναι πιο γρήγορο από εμάς στις ευθείες», είπε. «Αυτό σημαίνει ότι έχουν καλύτερο κινητήρα και πρέπει να δουλέψουμε».
Ο Φόουλερ φυσικά δεν ήταν συγκεκριμένος σχετικά με το ποια μέρη άλλαξαν κάτω από το καπό του Yaris, είπε όμως, ότι η αλλαγή στο πίσω φτερό δεν είναι σημαντική.
«Το πίσω φτερό βοηθά στην ισορροπία του αυτοκινήτου. Κάναμε μια μικρή αναπροσαρμογή. Για τον κινητήρα, όπως μπορείτε να φανταστείτε, συλλέγουμε πολλά δεδομένα για αυτά τα αυτοκίνητα υπογραμμίζοντας ότι εαν θέλετε ένα αυτοκίνητο γρήγορα στις ευθείες, τότε θέλετε ένα Hyundai.
Αλλά αν ο δρόμος έχει στροφές, τότε θέλετε ένα Toyota. Δεν είναι μόνο ο κινητήρας για τη Hyundai, γνωρίζουμε ότι έχουν τον Oτ Τάνακ με πλεονέκτημα έδρας στην Εσθονία και τον Τιερί Νεβίλ στο Βέλγιο.
Φυσιολογικά θα είναι δυνατοί στα επόμενα ράλι. Νομίζω ότι όλοι γνωρίζουμε, πως υπάρχουν μερικές μεγάλες ευθείες και ίσως μερικές λιγότερες στροφές στους επόμενους τρεις αγώνες του WRC».
H Toyota αναβάθμισε το αυτοκίνητό της για να μπορεί να εξισορροπήσει τα πλεονεκτήματα των αντιπάλων της στα επόμενα ράλι, κυρίως της Hyundai με τα i20 Rally1.
Η Toyota προηγείται στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών και με τον Κάλε Ροβάνπερα είναι αρκετά μπροστά σε αυτό των οδηγών.
Έτσι όσο, θεωρητικά, ο Τάνακ μπορεί να έχει τον πρώτο λόγο στο ράλι Εσθονίας, καθώς είναι ο αγώνας της πατρίδας του και γνωρίζει πολύ καλά τους δρόμους, άλλο τόσο ισχυρός αντίπαλος θα είναι ο Ροβάνπερα.
Ο Κάλε κέρδισε πέρυσι- μάλιστα ήταν η πρώτη του νίκη στο WRC, και έχει το know how του αγώνα. Άλλωστε οι Ειδικές Διαδρομές της Εσθονίας μοιάζουν πάρα πολύ με αυτές της Φινλανδίας – πατρίδας του Κάλε.
Το μειονέκτημα ξανά του Κάλε θα είναι οτι ξεκινά πρώτος την πρώτη μέρα και θα ανοίγει το δρόμο για τους αντιπάλους του.
Ο Φινλανδός οφείλουμε να αναγνωρίσουμε, πως μέχρι τώρα έχει οδηγήσει σοφά με στόχο την παραμονή στην κορυφή της βαθμολογίας. Σε αγώνες όπου δεν είχε τη δυνατότητα, έκανε πίσω και εκεί όπου μπορούσε, πήρε το απόλυτο.
«Φυσικά θα είναι ωραίο για μένα να επιστρέψω νικητής στο Ράλι Εσθονίας», είπε ο Ροβάνπερα «Η νίκη εκεί πέρυσι ήταν μια σπουδαία στιγμή και ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο για εμάς.
Φέτος βρισκόμαστε σε μια διαφορετική κατάσταση οδηγώντας το πρωτάθλημα και έτσι θα ανοίξουμε το δρόμο για τους άλλους, αλλά ελπίζουμε ότι μπορούμε να κάνουμε άλλο ένα καλό αποτέλεσμα εκεί».
Μαζί με τους Ροβάνπερα – Χάλτουνεν με την ομάδα Toyota και στα bucket των Yaris Rally1 θα είναι οι Έβανς – Μάρτιν, Κατσούτα – Τζόνσον και οι Λάπι – Φερμ. Ο Εσάπακα Λάπι «αλλάζει» θέση με τον 8 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ για τους επόμενους αγώνες.
Το ράλι Εσθονίας ξεκινά Πέμπτη 14 Ιουλίου το απόγευμα.
Θα καταφέρει ο Κάλε να διατηρήσει την κυριαρχική του πορεία;
Ό Τάνακ θα κάνει τη δεύτερη του φετινή νίκη ή μήπως ο Νεβίλ ή ο Έβανς θα βρουν το δρόμο που οδηγεί στο πρώτο σκαλί του βάθρου;
Και τα παιδιά των Puma; θα καταφέρουν να ανατρέψουν τα εις βάρος τους προγνωστικά; Υπομονή μια μέρα έμεινε πριν την έναρξη του αγώνα. Μείνετε συντονισμένοι.
Διαβάστε ακόμα