Στον 8ο γύρου του παγκοσμίου πρωταθλήματος και τον προτελευταίο πριν από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το ράλι Φινλανδίας (4-7 Αυγούστου), οι συμμετοχές «έκλεισαν» στα 45 πληρώματα.
Θεωρούμε σε έναν αγώνα που διεξάγεται στην Σκανδιναβία, με τόσο υψηλό επίπεδο από πλευράς οδηγών, με πολύ «δυνατό» φυτώριο, οι συμμετοχές είναι λίγες, σε έναν αγώνα με την ιστορία του ράλι Φινλανδίας.
Μπορεί να δίνουν το παρόν 12 αυτοκίνητα της top κατηγορίας Rally1 με τα υβριδικά Puma, Yaris i20, και 22 πληρώματα με αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2 (με έκπληξη η μη συμμετοχή του Μίκελσεν), αλλά γενικά ο αριθμός 45 θεωρείται μικρός.
Η Ford με το Puma Rally1 έχει τις περισσότερες συμμετοχές με Μπριν, Γκρηνσμιθ, Φορμό, Λουμπέ, ενώ για πρώτη φορά θα οδηγήσει στη μεγάλη κατηγορία ο Χούτουνεν.
Πρώτη φορά και για τον Σόλμπεργκ αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1, Hyundai i20 Rally1, στα γρήγορα χώματα της Φινλανδίας, που θα πλαισιωθεί από Νεβίλ και Τάνακ.
Στη Φινλανδία επιστρέφει ο Λάπι, με την ομάδα της Toyota, εκεί που έχει κερδίσει τον μοναδικό αγώνα στην καριέρα του, το 2017 με Yaris WRC.
Ροβάνπερα, Έβανς και Κατσούτα συμπληρώνουν τη συμμετοχή της Toyota, με τα τρία Yaris Rally1.
Χωρίς τον Μίκελσεν η TokSport θα έχει στη διάθεση των Γκριάζιν και Λίντχολμ τα προηγούμενης γενιάς Skoda Fabia Rally2 και η Hyundai τα εργοστασιακά i20 Rally2 για Σουνίνεν και Τσαλντιβάρ ενώ με ιδιωτικό i20 Rally2 συμμετέχει ο Νεοζηλανδός Χέιντεν Πάντον.
Οι προβολείς όμως είναι στραμμένοι σε ένα νέο ταλέντο που για πρώτη φορά θα οδηγήσει Ford Fiesta Rally3, στον τοπικό Τόνι Χεράνεν.
Ο αγώνας αποτελείται από 22 Ειδικές Διαδρομές μήκους 322,61 χλμ. μοιρασμένες σε τρία σκέλη, το πρώτο της Παρασκευής με 124,31 χλμ., το δεύτερο του Σαββάτου με 150,30 χλμ. και το τρίτο της Κυριακής με 43,92 χλμ.
Όμως πριν το ράλι Φινλανδίας έχουμε το επίσης πολύ γρήγορο ράλι Εσθονίας, 14-17 Ιουλίου, με ίδια μορφολογία εδάφους με 43 συμμετοχές και 24 Ειδικές Διαδρομές 314,24 χλμ.
Στον πίνακα οι συμμετοχές του ράλι Φινλανδίας
Secto-Rally-Finland-2022-Entry-List
Διαβάστε επίσης