Ο Φινλανδός οδηγός, θα πάρει το βάπτισμα του πυρός στη μεγάλη κατηγορία του WRC στο ράλι Φινλανδίας.
Ο Γιάρι έχοντας στο δεξί μπάκετ τον Μίκο Λούκα έχει δώσει τις εξετάσεις του στις μικρές κατηγορίες, τα αποτελέσματα των οποίων έκαναν τους ανθρώπους της Ford M-Sport να του εμπιστευτούν το 5ο Puma Rally1 για τον απαιτητικό αγώνα της Φινλανδίας.
Πέφτει στα βαθιά ο Φινλανδός; Το ράλι της πατρίδας του είναι ο πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας του WRC. Eίναι ο πλέον γρήγορος και το ερώτημα είναι εαν θα τα καταφέρει ο Χούτουνεν να ανταπεξέλθει;
Γιατί όχι; Σύμφωνα με την ομάδα του, δεν υπάρχει από πλευράς τους καμία απολύτως πίεση.
Δεν ζητούν επιδόσεις και αποτελέσματα, παρά μόνο να τερματίσει τον αγώνα, αποκομίζοντας τεράστια εμπειρία.
Η Ford M-Sport παραδοσιακά βοηθά νέα ταλέντα και τα εμπιστεύεται να οδηγήσουν για την ομάδα σε αγώνες του WRC.
Mάλιστα έχοντας γευτεί τη σαμπάνια της νίκης στον φινλανδικό αγώνα με τους, Γκρόνχολμ, Χίρβονεν και Λάτβαλα θα περίμενε κανείς οι προσδοκίες για τον Χούτουνεν να είναι μεγάλες, όμως όχι.
«Πρέπει να είμαστε πολύ ρεαλιστές», είπε Μίλνερ, αγωνιστικός διευθυντής της M-Sport.
«Το να μπει σε ένα από αυτά τα αυτοκίνητα και να έρθει, οτιδήποτε άλλο, εκτός από τελευταίος, από τα αυτοκίνητα Rally1, είναι αυτό που φυσιολογικά θα περίμενα. Ειδικά σε μια διοργάνωση, όπως η Φινλανδία, όπου οι Ειδικές Διαδρομές είναι πολύ γρήγορες.
Δε γνωρίζει ο Χούτουνεν τα ακριβή όρια του αυτοκινήτου, οπότε πρέπει να είμαστε πολύ ρεαλιστές. Για μένα, όλα έχουν να κάνουν με τη βελτίωση του, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.»
Ο Χούτουνεν δοκίμασε το Puma Rally1 για πρώτη φορά στην Εσθονία, κατά τη διάρκεια των δοκιμών της ομάδας για το Ράλι Εσθονίας του περασμένου μήνα.
Ο Μίλνερ είπε για αυτή του την εμπειρία : «Είχε μια καλή μέρα και το απόλαυσε πραγματικά, αλλά θα ήταν μια τεράστια απαίτηση, να περιμένουμε οτιδήποτε άλλο, εκτός από έναν τερματισμό και μια συνεχή εξέλιξη το Σαββατοκύριακο. Το ζήτημα είναι να προσπαθήσει να καταλάβει, πόσο γρήγορα μπορεί να πάει με αυτά τα αυτοκίνητα. Και να κατανοήσει τα όριά του».
Ο Χούτουνεν έχει εκκινήσει τον φινλανδικό αγώνα, πέντε φορές. Ο 28χρονος τερμάτισε στο βάθρο της κατηγορίας σε τρεις από αυτές τις περιπτώσεις, και μάλιστα κέρδισε στο ντεμπούτο του στην κατηγορία του WRC2, το 2017.
«Είναι μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή για μένα που μπορώ να κάνω το ντεμπούτο μου στο Rally1 στον αγώνα του σπιτιού μου στη Φινλανδία», είπε ο Χούτουνεν.
«Θα υπάρχει, είμαι σίγουρος, μια καταπληκτική ατμόσφαιρα με τους θεατές και πάντα είναι ένα φανταστικό ράλι για να αγωνίζεσαι.
Έχω μεγάλη εμπειρία από τον αγώνα σε επίπεδο Rally2, οπότε είναι πραγματικά συναρπαστικό να κάνω το βήμα προς τα πάνω, οδηγώντας ένα αυτοκίνητο Rally1, ειδικά εδώ. Κάναμε μερικές δοκιμές τον περασμένο μήνα και το αυτοκίνητο έχει καλή αίσθηση, οπότε ανυπομονούμε να βγούμε εκεί έξω και να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».
Κυριακή ή μάλλον Πέμπτη κοντή γιορτή και όλες οι απορίες της ομάδας και του Φινλανδού οδηγού θα λυθούν καθώς στις 4 Αυγούστου ξεκινά ο αγώνας στη Φινλανδία.
Μείνετε συντονισμένοι, έχουν να γίνουν και να δούμε πολλά.
Διαβάστε ακόμα