Ο Εσάπεκα Λάπι έχει στόχο να επιστρέψει στο πόντιουμ του πιο γρήγορου αγώνα στο πρόγραμμα του WRC.
Ο οδηγός της Toyota θα οδηγήσει για πρώτη του φορά εργοστασιακό αυτοκίνητο, από το 2019, στα πάτρια εδάφη.
Ο Φινλανδός ξέρει, πως να ανεβαίνει στο βάθρο του αγώνα της πατρίδας του, καθώς τη μοναδική του νίκη στο WRC τη σημείωσε το 2017 στον αγώνα της πατρίδας του, οδηγώντας Toyota, ενώ το 2019 τερμάτισε δεύτερος με Citroen.
Tην περασμένη χρονιά επέστρεψε σε εργοστασιακό μπάκετ και όπως είναι φυσικό ανυπομονεί να οδηγήσει στη Φινλανδία.
«Είναι πάντα ωραίο να επιστρέφεις σπίτι και να αγωνίζεσαι στους δικούς σου δρόμους», είπε ο Λάπι. Να θυμίσουμε, πως τη φετινή χρονιά ο φινλανδός οδηγός μοιράζεται το Yaris Rally1, με τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Σεμπάστιαν Οζιέ.
«Οι δρόμοι στη Φινλανδία είναι αρκετά παρόμοιοι με αυτούς στην Εσθονία», είπε ο Λάπι, «και αυτό μας βοηθάει να έχουμε λίγη εμπειρία παραπάνω με το νέο αυτοκίνητο στους γρήγορους δρόμους».
Ως ο τελευταίος Φινλανδός, που κέρδισε τον αγώνα, ο Λάπι θεωρεί, οτι θα έχει ένα άγχος παραπάνω. Όπως γνωρίζει ότι, ο Κάλε Ροβάνπερα φέτος είναι άπιαστος.
Ο Ροβάνπερα είναι επικεφαλής της βαθμολογίας του παγκοσμίου πρωταθλήματος με 83 βαθμούς διαφορά από τον δεύτερο. Στη Φινλανδία δεν έχει καταφέρει ακόμα να κερδίσει. Πέρσι είχε έξοδο και εγκατάλειψη. Φέτος όμως, είναι μια διαφορετική χρονιά για το νεαρό.
«Ο Κάλε θα είναι γρήγορος», παραδέχτηκε ο Λάπι. «Ίσως αυτή τη στιγμή είναι αήττητος, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε πιο κοντά του, από ό,τι ήμασταν την προηγούμενη φορά στην Εσθονία και για μένα ο στόχος για τη Φινλανδία πρέπει να είναι τουλάχιστον μια θέση στο βάθρο».
Θα καταφέρουν οι Λάπι- Φερμ να ανέβουν στο βάθρο; Μεγάλοι τους αντίπαλοι, οι team-mate τους, Εβανς και Ροβάνπερα. Τους ίδιους όμως στόχους έχουν και οι οδηγοί της Hyundai, αλλά μην ξεχνάμε και τη Ford που έχει λύση για τη νίκη (Μπριν).
Τελικά ποια θα είναι η νικήτρια τριάδα; Μείνετε συντονισμένοι το Ράλι Φινλανδίας ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα (4-7 Αυγούστου).
Διαβάστε ακόμα