Οι Νεβίλ-Γουάϊταγκε δεν πήγαν καλά, όσο ήθελαν στο Ράλι Εσθονίας με το Hyundai i20 Rally1.
Οι Βέλγοι πίστευαν οτι στις γρήγορες Eιδικές Dιαδρομές του εσθονικού αγώνα θα επανερχόντουσαν στον προσκήνιο και γιατί όχι στο πρώτο σκαλί του βάθρου.
Αντ’ αυτού οι Βέλγοι τερμάτισαν 4οι στη γενική κατάταξη και δυσκολεύτηκε πολύ να ρυθμίσει στα μέτρα του το i20 του.
Στο τέλος του αγώνα παραδέχθηκε, πως δεν είχε βρει τη χρυσή τομή στο στήσιμο του αυτοκινήτου του και δεν πήρε ρίσκα στους ταχύτατους εσθονικούς δρόμους.
Την επόμενη εβδομάδα (4-7 Αυγούστου) με έδρα τη Γιουβάσκιλα είναι ο αγώνας της Φινλανδίας, όπου οι Ειδικές Διαδρομές του, μοιάζουν πολύ με αυτές της Εσθονίας. Ωστόσο ο Νεβίλ πιστεύει οτι στη Φινλανδία μπορεί να φέρει ένα πολύ καλό αποτέλεσμα.
«Κάναμε πολλή δουλειά με το αυτοκίνητο στην Εσθονία», είπε. «Δοκιμάζαμε πράγματα, αλλάζαμε την ανάρτηση, κάνοντας την πιο μαλακή πιο άκαμπτη για να μάθουμε μερικά ενδιαφέροντα πράγματα για τη συνέχεια. Η Φινλανδία είναι ένα διαφορετικό ράλι και είναι ένας αγώνας, που απολαμβάνω και πιστεύω ότι θα είμαι καλύτερος εκεί. Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε και να αποκτήσουμε λίγη αυτοπεποίθηση για ένα καλύτερο στήσιμο με το αυτοκίνητο μας, και νομίζω ότι θα μας βγεί σε καλό ».
Η Hyundai Motorsport άντεξε ένα δύσκολο ξεκίνημα στην αρχή του πρωταθλήματος όταν αντιμετώπισε τεχνικά προβλήματα από νωρίς.
Ο Nεβίλ πιστεύει ότι η αξιοπιστία θα έπρεπε να ήταν το κύριο θέμα της ομάδας από την αρχή.
«Αν έχουμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο, μπορούμε να φέρουμε καλά αποτελέσματα», είπε. «Αν το αυτοκίνητο δεν είναι αρκετά αξιόπιστο, τότε είναι δύσκολο. Στην Εσθονία, είχαμε αξιοπιστία 100% και τα τρία αυτοκίνητα έφτασαν στον τερματισμό χωρίς ουσιαστικά προβλήματα. Όμως η απόδοση δεν ήταν εκεί. Η αξιοπιστία θα έπρεπε να ήταν ο πρώτος στόχος στην αρχή της σεζόν και δυστυχώς αυτό δεν συνέβη. Η Εσθονία ήταν ο πρώτος μας αγώνας χωρίς προβλήματα, αλλά ήταν επίσης και το πρώτο ράλι, όπου δεν αγωνίστηκα για το βάθρο ή τη νίκη».
Η Hyundai Motorsport θα παρουσιάσει τρία αυτοκίνητα i20 N Rally1 στη Φινλανδία, με τους Νεβίλ-Γουάιταγκε, Τάνακ-Γιαρβέογια και Σόλμπεργκ- Έντμοντσον.
Πως άραγε θα συμπεριφερθούν στα πάτρια εδάφη των Ροβάνπερα και Λάπι;
Θα μπορέσουν τα παιδιά της Hyundai να κτυπήσουν την Toyota επι φινλανδικού εδάφους;
Μείνετε συντονισμένοι.