Στο ράλι Φθιώτιδος, το Σάββατο 1η Ιουλίου, το πρόγραμμα περιλάμβανε ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές (2Χ2) συγκεντρώνοντας 57 πληρώματα.
Για το πρώτο σκαλί του βάθρου έγιναν ωραία μάχες με τους Αναπολιoτάκη-Τσιούκα, με το Ford Fiesta R5, να είναι οι ταχύτεροι στις δύο πρώτες Ειδικές Διαδρομές και να ανακτούν προβάδισμα 25.60 δευτ. από τους Παπαδημητρίου-Πετρόπουλου (Skoda Fabia Evo Rally2) και 25,64 από τους Αλυγιζάκη-Χατζηδάκη (Skoda Fabia R5).
Εν τω μεταξύ ένα από τα φαβορί, οι Τσουλόφτας-Ηλία (VW Polo R5) εγκαταλείπουν στην πρώτη Ειδικξή Διαδρομή από ημιαξόνιο.
Ράλι Φθιώτιδος: όταν μιλούν οι χρόνοι
Στην 3η Ειδική Διαδρομή ο Παπαδημητρίου που ήταν ο ταχύτερος αυξάνει τη διαφορά από τον Αλυγζάκη, ενώ ο Αναπολιοτάκης είναι τρίτος, διατηρώντας το προβάδισμα.
Ετσι μια Ειδική Διαδρομή πριν το τέλος, ο Αναπολιοτάκης προηγείται κατά 18,92 του Παπαδημητρίου και 24.77 του Αλυγιζάκη.
Η διαφορά δεύτερου τρίτου είναι 5,85 και η δεύτερη θέση θα «παιζόταν» στην τελευταία Ειδική Διαδρομή.
Ο Παπαδημητρίου δεν χάνει την ευκαιρία, «γράφει» τον ταχύτερο χρόνο, τη στιγμή που ο Αλυγιζάκης κάνει τετ-α-κε χάνοντας έτσι κάθε ελπίδα για τη δεύτερη θέση, Δεύτερος ταχύτερος ο Αναπολιοτάκης.
Στην τελευταία Ειδική Διαδρομή οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης (Citroen Saxo) είναι οι τρίτοι ταχύτεροι και οι Μίχος-Χειράκης(Peugeot 208 Rally 4).
Eτσι στη Λαμία στο πρώτο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Αναπολιοτάκης-Τσιούκας, ένα δίδυμο που κυριαρχεί στους ασφάλτινους αγώνες τα τελευταία χρόνια, με δεύτερους τους Παπαδημητρίου-Πετρόπουλο, oι οποίοι δε θα εκκινήσουν στο 2ο σκέλος του ράλι Φθιώτιδος, με τις χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, σύμφωνα με το ωράριο εκκίνησης από το σωματείο.
Τρίτοι οι Αλυγιζάκης-Χατζηδάκης, ένα γρήγορο πλήρωμα από την Κρήτη, που θέλουμε να τους βλέπουμε σε περισσότερους αγώνες.
Από εκεί και κάτω, η F2 ενός ακόμα κρητικού πληρώματος, Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης με Peugeot 306, μπροστά από τους θαυμάσιους Μίχο-Χειράκη, Γεροδήμο-Γρηγορίου (Opel Astra) με τη 10αδα να συμπληρώνεται από τους Κωνσταντινίδη-κυπαρισσά(Citroen DS3), Aυγερόπουλο-Γιαβάση, Τιτάκη-Χαλκιαδάκη (Citroen DS3) και τα κορίτσια από τη Βουλγαρία Στρατίεβα-Αβράμοφ (Opel Corsa Rally4).
Μια θέση πιο κάτω οι νικητές της ομάδας Ν, Καζάνας- Μακράκης με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν το κλατάρισμα που αντιμετώπισαν οι επικεφαλής της κατηγορίας έως τα μισά του αγώνα, Αργυρίου- Πάσχος.
Aπό τους εγκαταλείψαντες να αναφέρουμε τους Καμπύλη-Σταμέλο (Skoda Fabia S2000) από βάση τιμονιού στην 3η Ειδική Διαδρομή, Περουλάκης- Σαρρής (Mitsubishi Lancer Evo VIII) από πίσω διαφορικό, οι Κόρακας- Κότσαλης (Mitsubishi Lancer Evo IX) από μπαταρία, ενώ οι Γιάννης και Ανδρέας Νομικός από ανατροπή με το Skoda Fabia S200.
Στα Ιστορικά ήταν ένας μονόλογος των Σταφυλοπάτη-Χατζηρήγα με το ex-Delecour Ford Sierra Cosworth.
Ήταν ταχύτεροι στις τρεις από τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές.
Ωραίες κόντρες έγιναν για τις άλλες δύο θέσεις του βάθρου, με τους Παπάζογλου-Νικολοπούλου (Lancia Delta) να υπερισχύουν κατά 4,52 δευτ. των «Geo»-Τριπιντή(Peugeot 205) ταχύτεροι στην 4η Ειδική Διαδρομή.
Ακολούθησαν Παπαδημητρίου- Σεβαστόπουλος με Toyota Starlet, Ρόκο-Ισαϊλοβιτς- (Ford Sierra RS Cosworth 4×4) Χαλιβελάκης- Παπαγεωργίου (Ford Escort MKII) και Αμαξόπουλος- Μωραΐτη που τρέχουν παντού με την αδύναμη Toyota Corolla.
Την Κυριακή 2 Ιουλίου διεξάγεται το ράλι Φθιώτιδος, που διοργανώνει επίσης το σωματείο της Λαμίας σε χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές, με ξεχωριστή βαθμολογία για το αντίστοιχο πρωτάθλημα.
rali-fhiotidos-apotelesmata-1-7-2023