Ότι και να σχολιάσουμε για τον αγώνα που «ανοίγει» το 58ο πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλι, το 39ο ράλι Φθιώτιδος, ο αριθμός των συμμετοχών, μόνο 20, σκιαγραφεί με τον καλύτερο τρόπο το αρνητικό πρόσημο της κατάστασης που επικρατεί στο motorsport στη χώρα μας.
Φυσικά οι 20 συμμετοχές, όσο αξιόλογες και αν είναι, προβληματίζουν τους θεατές, αυτήν τη εποχή με το χρήμα να είναι τόσο ακριβό, να προγραμματίσουν την εκδρομή για να δουν τις προσπάθειες των πληρωμάτων.
Διαβάστε ακόμα
Από την άλλη υπάρχει και η αποχή καθώς η κόντρα μεταξύ της ΟΜΑΕ και των 400 και πλέον αγωνιζομένων συνεχίζεται μέσω της 5μελούς επιτροπής που διαχειρίζεται τις απόψεις και τα πιστεύω αυτών των αγωνιζομένων.
Για την αποχή επιβάλλεται να βρεθεί λύση καθώς πέρασε ήδη ο μισός χρόνος. Βρισκόμαστε σε περίοδο καλοκαιρινής ραστώνης και στο ορίζοντα βρίσκονται οι διακοπές…
Ο αγώνας διοργανώνεται από το σωματείο Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) το διήμερο 18 και 19 Ιουνίου με χορηγό τις επιχειρήσεις Καρέλλη στη Λαμία (Skoda, Peugeot, Citroen) με τη συμπαράσταση της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, του Οργανισμού Πολιτιστικής Ανάπτυξης Στερεάς Ελλάδος (Ο.Π.Α.ΣΤ.Ε.), του Δήμου Λαμιέων, του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας και των Δήμων Καμένων Βούρλων και Δελφών.
Ο αγώνας αποτελείται από δύο επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές, χωμάτινες, «Παύλιανη» μήκους 24,25 χλμ. και «Ελευθεροχώρι» μήκους 18,34 χλμ. (84,78 χλμ. τα συνολικά χλμ.) και το ερώτημα είναι εάν το σωματείο που διοργανώνει τον αγώνα οικονομικά μπορεί να ανταπεξέλθει με αυτές τις λίγες συμμετοχές…
Ωράρια και συμμετοχές στους πίνακες.
Ράλλυ_Φθιώτιδος_2022-Συμμετοχές