Τι μας ενημερώνει η Αγωνιστική Λέσχη Λαμίας για το 41ο Ράλι Φθιώτιδος που προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα ασφάλτου καθώς και στον διεθνή θεσμό TER
Προβάδισμα για τη νίκη απέκτησαν οι Λευτέρης Αλυγιζάκης-Μιχάλης Χατζηδάκης, οι οποίοι είναι επικεφαλής του αγώνα, έπειτα από τις 4 Ειδικές Διαδρομές του Σαββάτου.
Το πλήρωμα του Skoda Fabia R5 πέτυχε την ταχύτερη επίδοση σε 3 Ειδικές Διαδρομές της ημέρας και την Κυριακή θα προσπαθήσει να υπερασπιστεί την υπέρ τους διαφορά των 8 δευτερολέπτων, από τους Νίκο Ζάχο-Ηλίας Παναγιωτούνη με το πρωτοεμφανιζόμενο Citroen C3 rally2.
Οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος είναι στην τρίτη θέση με το Skoda Fabia R5, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα στη δεύτερή τους εμφάνιση με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.
οι Στάθης Κουκέας-Νίκος Πετρόπουλος φιγουράρουν τέταρτοι με το Ford Fiesta R5, στη δεύτερη συμμετοχή του οδηγού στο ράλι Φθιώτιδος.
Μια θέση πιο κάτω η Ιταλίδα Σομασκίνι με τον Αρένα με το Citroen C3 Rally2.
Οι Γιώργος Περουλάκης-Λευτέρης Σαρρής με Mitsubishi Lancer Evo VIII,ακολουθούν στην 6η θέση.
Στην έβδομη θέση του αγώνα βρίσκονται οι Νίκος Κομνός-Νίκος Κόντος, στην πρώτη τους εμφάνιση με το τετρακίνητο Renault Clio Rally3, και πίσω τους με διαφορά 10 δευτερολέπτων είναι το Ford Fiesta Rally3 με τους Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά.
Οι Γιάννης Νικολιδάκης-Μάνος Πετούσης, είναι στην κορυφή της F2 με το Peugeot 106 S16, οι Κρητικοί ξεκίνησαν μουδιασμένα τον αγώνα, στη συνέχεια όμως ανέβασαν ρυθμό και με αντεπίθεση διαρκείας, κατάφεραν να περάσουν στην κορυφή της δικίνητης κατηγορίας, παρά τα προβλήματα με τα ηλεκτρικά που τους ταλαιπώρησαν. Στην τελευταία διαδρομή της ημέρας υποχώρησαν στη δεύτερη θέση της F2 οι Ιωάννης Κωνσταντινίδης-Δημήτρης Κυπαρισσάς με Citroen DS3 R3T Max και την Κυριακή αναμένεται να πιέσουν για να ανακτήσουν και πάλι την πρωτοπορία στην κατηγορία. Τρίτοι στην F2 βρίσκονται οι Ιωάννης Καφετζάκης-Νίκος Ξανθός με Peugeot 106 S16, οι οποίοι κινούνται περίφημα και θα διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω στο σκέλος της Κυριακής.
Στην F2 E, οι Δημήτρης και Μάνος Κτιστάκης απολαμβάνουν τη μοναξιά της κορυφής, χωρίς να απειλούνται ιδιαίτερα από τους αντιπάλους τους. Το δίδυμο του Peugeot 306 S16 που προηγείται και στην C3, πέρασε στην πρωτοπορία της κατηγορίας στην τελευταία διαδρομή του Σαββάτου, έπειτα από την εγκατάλειψη των Χρήστου Αυγερόπουλου-Στράτου Γιαβάση (Citroen Saxo Kit Car). Η ατυχία χτύπησε την πόρτα του 35χρονου οδηγού, καθώς ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων στο τελείωμα της δεύτερης Μοσχοκαρυάς, έστειλε το πλήρωμα πρόωρα εκτός αγώνα. Οι Γιώργος Παρασκευαΐδης-Ιωάννης Σαρητσόγλου (Peugeot 306) είναι στη δεύτερη θέση, χωρίς να απειλούν και χωρίς να απειλούνται, έχοντας πίσω τους τους Ανδρέα Περάκη-Κωνσταντίνο Κουρουγκιαούρη (Peugeot 206 XS).
Στη C4, οι «Filon»-Βαγγέλης Σωτήρχος προηγούνται με το κόκκινο Citroen C2 S1600, ενώ κυρίαρχοι είναι για την ώρα στην κατηγορία C6 οι Ιωάννης Κουτσοδήμος-Σπύρος Βλάγκας. Με το Peugeot 106 S16 κέρδισαν τις τρεις από τις τέσσερις διαδρομές του Σαββάτου και την Κυριακή θα αγωνιστούν με στόχο να υπερασπιστούν τη διαφορά του μισού λεπτού που έχουν από τους κύριους αντιπάλους τους, Δημήτρη Αμαξόπουλο-Σταύρο Σταμέλο. Με ένα Peugeot 106 S16 στα χέρια του, το πλήρωμα είχε 3 τετ-α-κε με αποτέλεσμα να χάσει αρκετό χρόνο και την Κυριακή αναμένεται να αντεπιτεθεί για να διεκδικήσει τη νίκη στην κατηγορία. Την πρώτη τριάδα συμπληρώνουν οι Νίκος Μανούσκος-Σπύρος Μπόγδανος με Citroen Saxo VTS.
Αν και ήταν πρώτοι στην F2, οι Ιωάννης Πλάγος-Άλκης Ρέντης είχαν έξοδο στην Υπάτη Ι με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους με το Peugeot 208 Rally4. Αυτή η εξέλιξη είχε ως αποτέλεσμα η δεύτερη διαδρομή του αγώνα να διακοπεί για λίγα λεπτά. Το πλήρωμα είναι καλά στην υγεία του.
Το πρωί της Κυριακής 30 Ιουνίου στις 09:00 και έπειτα από ένα 10λεπτο Service, τα πληρώματα θα εκκινήσουν το δεύτερο και μεγαλύτερο σκέλος του αγώνα από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Να σημειωθεί πως οι αγωνιζόμενοι του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ιστορικών αυτοκινήτων και του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων θα λάβουν μέρος αποκλειστικά στο σκέλος της Κυριακής.
Πρώτη ειδική διαδρομή της ημέρας και 5η του αγώνα, είναι η μαραθώνια “Μπράλος-Παύλιανη”, (μήκος 30,35 χλμ.) που είναι και η μεγαλύτερη του ράλλυ. Θα ακολουθήσει η ειδική διαδρομή “Καλοσκοπή”, μήκους 10,92 χλμ με τα αγωνιστικά να επιστρέφουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας. Σε εκείνο το σημείο, θα ολοκληρωθεί ο αγώνας του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου. Για τα πληρώματα που θα αγωνιστούν στο TER, καθώς επίσης και για τα Ιστορικά, ο αγώνας θα συνεχιστεί. Έπειτα, λοιπόν, από το ημίωρο Service στη Λαμία, θα πραγματοποιηθεί το δεύτερο πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές “Μπράλος-Παύλιανη ΙΙ” (12:34) και “Καλοσκοπή II” (13:32), προκειμένου να ολοκληρωθούν τα 138.26 αγωνιστικά χιλιόμετρα, επί συνόλου 428.32 συνολικών χιλιομέτρων του διεθνούς αγώνα και τα πληρώματα να τερματίσουν στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας λίγο μετά τις 14:30.
Η απονομή των επάθλων για τους νικητές, όλων των θεσμών στους οποίους προσμετρά ο αγώνας, θα γίνει στην Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας, μία ώρα μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου.