Συμμετοχή εν όψη του ράλι Κεντρικής Ευρώπης, 12ος γύρος του WRC, ήταν το ράλι Herbst στην Αυστρία, με τους Τάνακ-Γιαρβέογια να κερδίζουν με το Ford Puma Rally1 τον αγώνα των 100 χλμ.
Εάν δεν κέρδιζαν οι Εσθονοί θα ήταν το ζήτημα, καθώς στις συμμετοχές στον αγώνα της Aυστρίας, δεν συμμετείχε άλλο πλήρωμα με αυτοκίνητο της κατηγορίας Rally1 Cars
Pάλι Herbst: Νικητής μεν ο Τάνακ, αλλά καρδιοχτύπησε την ομάδα δε
Αλλά την Μ-Sport Ford την καρδιοχτύπησαν, καθώς στη 2η Ειδική Διαδρομή από έξοδο ο Τάνακ άλλαξε τη σχεδίαση στο πίσω μέρος του Puma Rally1, στην 3η είχε κλατάρισμα, όπου έχασε την πρώτη θέση, από τον Φορμό, για να περάσει και πάλι μπροστά στην 4η και να μείνει εκεί μέχρι το τέλος.
Ήταν μια δοκιμή για τους Εσθονούς στην άσφαλτο της Αυστρίας, που έρχονται από τη μεγάλη τους νίκη στο ράλι της Χιλής, , καθώς το τελευταίο σαββατοκύριακο στο τριεθνές, Αυστρία, Γερμανία, Τσεχία, διεξάγεται ο προτελευταίο γύρος του παγκοσμίου πρωταθλήματος, με ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές.
Αξιόπιστο αποδείχτηκε το βελτιωμένο Ford Fiesta Rally2 στην πρώτη του εμφάνιση
Στη δεύτερη θέση οι Φορμό-Κορία με το βελτιωμένο Ford Fiesta Rally2, σε μια επίσημη δοκιμή και για το Γαλλικό πλήρωμα, πριν τη συμμετοχή τους στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης.
Οι Τάνακ-Γιαρβέογια θα δεθούν για προτελευταία φορά στα bucket του Ford Puma Rally1 στο ράλι Κεντρικής Ευρώπης, με τελευταία το ράλι Ιαπωνίας, καθώς από το 2024 θα οδηγούν και πάλι για την ομάδα της Hyundai.
Στη θέση του Τάνακ ποιος θα έρθει στο Puma Rally1 της M-Sport δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση, εκτός εάν είναι μήνυμα επιστροφής στη μεγάλη κατηγορία του Φορμό, καθώς στην Ιαπωνία θα οδηγήσει το Puma Rally1 του Λουμπέ.
Ο Φορμό εδώ και πολύ καιρό αναφέρει ότι κάνει το παν για να επιστρέψει στη μεγάλη κατηγορία, αλλά το ζήτημα είναι εάν τα χρονόμετρα μπορούν αυτό να το «υποστηρίξουν».
Έτσι λοιπόν έχουν να δούμε με διαφορετική ματιά την επίδοση του Λουμπέ στο ράλι της Κεντρικής Ευρώπης, στον τελευταίο του φετινό αγώνα στο WTC, και στον τελευταίο, στην Ιαπωνία, τον Φορμό που επιστρέφει στο φινάλε του φετινού πρωταθλήματος στην μεγάλη κατηγορία, αυτή της Rally1.
Photo credit: Harald Illmer