Η Ιαπωνίας φιλοξενεί την τελευταία παράσταση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι, 10-13 Νοεμβρίου.
Ο αγώνας είναι ασφάλτινος, με τις αναγνωρίσεις και τις σημειώσεις να είναι πάντα θεμελιώδεις σε ένα ράλι, αλλά σε αυτή την περίπτωση, του ράλι Ιαπωνίας, είναι ακόμη πιο σημαντικές.
Καθώς τα πληρώματα του παγκόσμιου πρωταθλήματος με τα Rally1 Cars δεν έχουν εμπειρία από αυτούς τους δρόμους, οι οποίοι είναι ιδιαίτερα ύπουλοι λόγω του τύπου του οδοστρώματος, των στροφών με τις κλίσεις αλλά και με την ολισθηρότητα.
Επιπλέον οι οδηγοί θα πρέπει επίσης να δώσουν ιδιαίτερη προσοχή στα χώματα και στα πετραδάκια που μπορεί να συσσωρευτούν στους δρόμους από τις μπούκες.
Παρόλο που το πρωτάθλημα στο WRC1 έχει τελειώσει, ο τίτλος του WRC2 θα κριθεί στην Ιαπωνία.
Η Pirelli ταξίδεψε στην Άπω Ανατολή με 1.390 ελαστικά για τις 19 Ειδικές Διαδρομές των 283.87 χλμ.
710 ελαστικά για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally1 και 780 Rally2 shakedown.
Για τα Rally1 τα πληρώματα θα χρησιμοποιήσουν στο max 28 ελαστικά πλέον 4 για το shakedown.
H επιλογή θα γίνει από
28 ελαστικά P Zero RA WRC HA (σκληρή γόμα)
22 for the P Zero RA WRC SA (μαλακή γόμα)
Και επιπλέον 12 Cinturato RWB σε περίπτωση βροχής
Για τα WRC2 το max των ελαστικών είναι 26 συμπεριλαμβανομένων και του shakedown.
Θα επιλέξουν από:
26 P Zero RA5A, που για πρώτη φορά τα πληρώματα χρησιμοποίησαν στο ράλι Καταλονίας.
20 P Zero RA7+B, που θα κάνει το ντεμπούτο του στο ράλι Ιαπωνίας προσφέροντας υψηλές επιδόσεις σε οδοστρώματα με πολύ χαμηλή πρόσφυση.
Και 12 ελαστικά Cinturato RWB για βροχή.
O αγώνας έχει κέντρο 300 περίπου χλμ. νότια του Τόκυο.
Διαβάστε ακόμα