Εντός έδρας «παίζει» η Toyota στο ράλι Ιαπωνίας και έχει συγκεντρώσει τους προβολείς της δημοσιότητας.
Όχι τόσο για τη μάχη «σώμα με σώμα» που δίνει ο Έβανς με τον Νεβίλ για τη νίκη, όσο για την εμφάνιση του Yaris Rally2, για πρώτη φορά, καθώς και για το Yaris H2 που κινείται με υδρογόνο.
Και δεν είναι μόνο αυτά…
Στην ομάδα, την Toyota Gazoo Racing βρίσκονται δύο θρύλοι του παγκόσμιου motorsport.
Ο Τόμι Μάκινεν ήταν ο υπεύθυνος για την εξέλιξη του Yaris WRC κατακτώντας το 2018 τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές και το 2019 με Τάνακ και το 2020 με Οζιέ το αντίστοιχο των οδηγών, πριν παραδώσει τη σκυτάλη στον Γιάρι Μάτι Λάτβαλα.
Ο Τόμι είχε κατακτήσει και τους τέσσερις τίτλους στη σειρά (1996-1999), όλους με Mitsubishi Evo, χωρίς να κερδίσει, ωστόσο, το ράλι Ακρόπολις.
Με συνοδηγούς τους Χαριάνεν, Μανισενμάκι, Λίντστρομ ανέβηκε στο πρώτο σκαλί σε 24 αγώνες και 45 συνολικά στο βάθρο.
Ο Γιούχα Κάνκουνεν είναι αυτός που βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη του Yaris Rally2, ο οποίος το οδήγησε στην Υπερειδική του 2ου σκέλους.
O Γιούχα κατέκτησε τον τίτλο το 1986 με Peugeot 205 T16, το 1987 με Lancia Delta HF 4WD, το 1991 με Lancia Delta HF Integrale, και, το 1993 με Toyota Celica Turbo 4WD.
Eκκίνησε σε 162 αγώνες με συνοδηγούς τους Πίρονεν, Γκριστ, Ρέπο, Ζιροντέ, κερδίζοντας 23 ράλι, ενώ ανέβηκε 75 συνολικά φορές στο βάθρο.
Με την εμφάνιση του Yaris Rally2 σίγουρα η κατηγορία WRC2 αναβαθμίζεται, όμως, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το 2024, καθώς τότε θα εμφανιστεί στο τερέν του WRC, έτοιμο να διεκδικήσει νίκες σε μια πολύ ανταγωνιστική κατηγορία.